Gå til innhold

Bilder tatt av andre;"hun er ikke jeg hadde likt"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tnker jeg når jeg ser meg selv. Blir så skuffet når jeg ser bilder av meg selv!! Jeg kommer ALDRI til å tørre å prøve meg på noen jeg liker. Jeg har vært gjensidig interessert, men turte aldri tro på at vedkommende faktisk likte meg. Det er ikke det at jeg er mindre pen, dårlig hud og overvektig...sånne ting som mange klager på ved seg selv, det er bare følelsen jeg får av å se på meg selv. På noen bilder virker jeg flat i trynet, kanskje jeg faktisk er det... jeg ser dum ut. Og jeg er disgnotisert med adhd så jeg er nok litt ufokusert, lærer ikke lett og virker nok derfor ganske dum. Føler jeg stiller så lavt når det går elegant kvinner ved siden av meg som fremstår som dem har noe mellom øra.

Anonymkode: 87790...739

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Blir slått i bakken av å se meg selv på bilder. Nå handler dette mye om at jeg synes jeg ser helt jævlig ut, men også å bare det å se sin egen skikkelse, mitt vesen, i seg selv. Jeg føler meg også så underlegen i forhold til andre, nesten som om de ser på meg som et barn som må tas vare på. Dette gjelder også folk som er yngre enn meg. Jeg sliter med konsentrasjon og er dårlig på å formulere meg. Det hjelper ikke på. 

Anonymkode: fee82...d86

AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: 46e67...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...