Leselampe Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg er så fryktelig nysgjerrig av meg!! I går dukket det opp fullt bevæpnede politimenn(med maskingevær, hjelm og svære vester) i nabolaget, sikkert 10 stk! I tillegg var det minst 3 politibiler her. Ser etterhvert at de er hos en nabo som de senere tar med seg, tar med seg dama og hunden blir hentet senere av noen andre. Politiet hadde kommet uanmeldt og brutt opp døra, den er nå «plombert» med Polititeip. Jeg lurer nå på hva denne naboen min kan ha holdt på med? Det må være ganske alvorlig når det er en såpass stor aksjon mot leiligheten hans? Har tidligere mistenkt han for rus, han virker litt merkelig. Noen tanker om hva han kan ha drevet med?😄
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Hvordan i all verden skal vi kunne vite det...
AmonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Tja. De fikk sikkert et tips om at han hadde en hasjplante. Det er enten det eller drap. Det er bare de to som utløser full uttrykning. 15
Leselampe Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2019 40 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hvordan i all verden skal vi kunne vite det... Jeg vet jo det, tenkte egentlig mest på hva som skal til for at politiet gjør en såpass stor aksjon 2
Ichiko Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 46 minutter siden, Leselampe said: Jeg er så fryktelig nysgjerrig av meg!! I går dukket det opp fullt bevæpnede politimenn(med maskingevær, hjelm og svære vester) i nabolaget, sikkert 10 stk! I tillegg var det minst 3 politibiler her. Ser etterhvert at de er hos en nabo som de senere tar med seg, tar med seg dama og hunden blir hentet senere av noen andre. Politiet hadde kommet uanmeldt og brutt opp døra, den er nå «plombert» med Polititeip. Jeg lurer nå på hva denne naboen min kan ha holdt på med? Det må være ganske alvorlig når det er en såpass stor aksjon mot leiligheten hans? Har tidligere mistenkt han for rus, han virker litt merkelig. Noen tanker om hva han kan ha drevet med?😄 Hvordan vet du at de kom uanmeldt? 1
Leselampe Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2019 Akkurat nå, Ichiko skrev: Hvordan vet du at de kom uanmeldt? Overhørte at de hadde brutt opp døra, regner ikke med at de har ringt på forhånd for å si ifra at de stikker innom en tur med maskingeværet😅 8
candykiss Skrevet 7. mars 2019 #8 Skrevet 7. mars 2019 Synes nå det virker litt vel dramatiskt at det kommer 10 politimenn fullt bevæpnet og slår inn døra for en hasjplante..? Må vel være noe mer alvolig enn som så som har skjedd? 11
Ichiko Skrevet 7. mars 2019 #9 Skrevet 7. mars 2019 Hva da maskingevær, har aldri sett dem troppe opp med det. Politiet legger ut meldinger om sitt arbeid på Twitter f.eks. Der står det gjerne om hva det gjelder, selvfølgelig anonymisert. Har du noen link til omtale av denne saken? 1
FrankDrebin Skrevet 7. mars 2019 #10 Skrevet 7. mars 2019 Kanskje han har lastet ned en film ulovlig. 9
Katten.2.0 Skrevet 7. mars 2019 #11 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Ichiko said: Hva da maskingevær, har aldri sett dem troppe opp med det. Politiet legger ut meldinger om sitt arbeid på Twitter f.eks. Der står det gjerne om hva det gjelder, selvfølgelig anonymisert. Har du noen link til omtale av denne saken? Politiet har da automatvåpen, som de tidvis rykker ut med.
Thildamor Skrevet 7. mars 2019 #12 Skrevet 7. mars 2019 Jeg skal feie litt støv av krystallkula mi, så får jeg se hva den sier..... 3
Leselampe Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #13 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Ichiko skrev: Hva da maskingevær, har aldri sett dem troppe opp med det. Politiet legger ut meldinger om sitt arbeid på Twitter f.eks. Der står det gjerne om hva det gjelder, selvfølgelig anonymisert. Har du noen link til omtale av denne saken? Har lett, men ingenting i aviser, Twitter osv.. 1
kikkana Skrevet 7. mars 2019 #14 Skrevet 7. mars 2019 6 minutter siden, candykiss skrev: Synes nå det virker litt vel dramatiskt at det kommer 10 politimenn fullt bevæpnet og slår inn døra for en hasjplante..? Må vel være noe mer alvolig enn som så som har skjedd? Neeeei sier du det. For en del år tilbake lå de i buskene til en jeg kjenner og spanet titt og ofte, fordi de hadde mistanke om at han solgte hasj. Han gjorde ikke det, men han røyket titt og ofte, Om jeg ikke husker feil, brøt de seg inn der en dag og var en hel bråte av dem, men tror ikke de hadde våpen nei. Fornuftig bruk av skattepenger? Var også en tid hvor de klaget over lite resurser husker jeg. Skulle nå ikke tro at det var tilfellet her. At det kun var for å selge hasj, men det er ikke umulig. Dog mest sansynlig tips om at mannen hadde våpen og var en trussel. Eller med sansynlighet var en fare for noen på en eller annen måte. 2
Ichiko Skrevet 7. mars 2019 #15 Skrevet 7. mars 2019 3 minutter siden, Katten.2.0 said: Politiet har da automatvåpen, som de tidvis rykker ut med. På hjemmebesøk? Da skal det isåfall være veldig alvorlige greier, langt mer enn illegale planter; heller at de mistenker våpenbesittelse og/eller annet farlig. I såfall virker det merkelig at det ikke finnes noen omtale av saken. 1
Missk89 Skrevet 7. mars 2019 #16 Skrevet 7. mars 2019 Ran? Grov vold? Kidnapping? Kan være så mangt 1
FactsOverFeelings Skrevet 7. mars 2019 #17 Skrevet 7. mars 2019 Han skrev sikkert en slem melding på Facebook, elle nei vent, vi er i Norge, ikke England. Kan være så mangt, men ettersom de møtte såpass mannsterke, så var nok dette personer de anså som potensielt farlige, dermed tenker jeg det må være noe innen organisert kriminalitet.
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #18 Skrevet 7. mars 2019 Syns du skal slutte å leke nancy drew. Og om du ønsker det så tror ikke jeg synsing på et debattforum er stedet for beste clues lol 1
Gjest Abruzzi Skrevet 7. mars 2019 #19 Skrevet 7. mars 2019 Her jeg bor hadde de full utrykning for noe så lite som trussel på nettet. Altså 1 trusselkommentar. De kom med skjold og våpen...
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #20 Skrevet 7. mars 2019 (endret) 27 minutter siden, Ichiko skrev: Hva da maskingevær, har aldri sett dem troppe opp med det. Politiet legger ut meldinger om sitt arbeid på Twitter f.eks. Der står det gjerne om hva det gjelder, selvfølgelig anonymisert. Har du noen link til omtale av denne saken? Mp5, lett maskinpistol av tysk produsent. Med full auto, eller enkeltskudd tar 15 eller 25 skudd i magasinet. Standard politivåpen. Det var nok beredskapstroppen eller Delta TS observerte i et skarpt oppdrag. Det er slettes ingen bagatell når de rykker ut, enten er det våpen eller dop tenker jeg. Det tilsvarer Swat i USA. Det er de samme som rykket ut når Fjottleif gikk berserk. Det er ikkr vanlig politi og derfor ikke noe som deles på Twitter. Eller andre steder. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Beredskapstroppen Endret 7. mars 2019 av Luciddreamer 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå