Gå til innhold

Ser mange har sex under mensen - men er det noen med kjærester her som ikke vil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer da så mange snakker om sex under mensen, mens min kjæreste vil ikke en gang ha sex med meg før det har gått et par dager ETTER avsluttet menstruasjon.

Flere som har kjærester som IKKE vil nærme seg rundt den uken?

Når jeg har gått en hel dag uten blødninger, tør han ikke. Må ha gått 2-3 dager først!

Redd det skal komme blod på pikken for å si det rett ut!

Bare ønsker å vite om det er flere som har menn som ikke vil ha sex under selve menstruasjonen eller i dagene etter?

Skal nevnes at min kjæreste er av typen som svimer av dersom han ser uventet blod, neseblod, blodprøver etc.

Anonymkode: b1b59...a4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom han svimer av blod er det forståelig at han vil være på den sikre siden. Jeg mener du burde respektere det.

Min kjæreste vil heller ikke ha sex under mensen, men det ligger i at det ikke er et hyggelig syn, og upraktisk med tanke på å eventuelt bytte laken etterpå osv. Vi vil heller kose oss i fred og ro med sex uten å måtte ta ekstra hensyn til blodsøling etter en herlig økt. Samtidig merker jeg at sexen er ekstra koselig etter en "fingrene-av-fatet-uke" :)

Anonymkode: babc3...c63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg respekterer det😊

Bare synes det er dumt det må gå såpass mange dager før han i det hele tatt tør.

Føles jo som om jeg er ekkel🙈

Anonymkode: b1b59...a4d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så vanlig men kanskje vanligere hvis han er ganske ung? Mannen min er også sensitivt for blod og alt som kan virke ubehagelig men akkurat med dette mensblodet så overstyrer testosteronet selv om han svært sjelden ja knapt noen gang har sluppet til de mest blødende dagene. 

Du skal IKKE føle deg ekkel, tror heller han er redd du har plager og hvis sensitiv for blod er det nok mer dette med sår/skade. Ikke tenk på det. 

Anonymkode: aac65...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha sex i dusjen 😇

Anonymkode: 58e50...2c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, eksen var slik, og det respekterte jeg selvsagt :)

Kjæresten bryr seg ikke. Skulle bare mangle, han er helsepersonell 😛

Anonymkode: 41591...380

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er like vanlig begge deler. Jeg har møtt menn som synes det er ok med sex og mens men de fleste har ikke likt det. Han jeg er gift med nå liker det ikke og det er fordi det blir så grisete og følsomheten forsvinner når det er blodig (noe jeg og merker), han elsker blod ellers. 

Anonymkode: 50cba...833

AnonymBruker
Skrevet

Du får by frem røven, da!

Anonymkode: d6832...b14

Skrevet

Mensen gjør meg kåt og hard, og vitner om at kvinnen min er fruktbar og klar for forplantning. Det er bare smørning med litt blod 😁

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Kjæresten min synes det er greit, men jeg liker det ikke så vi dropper det. Synes det blir styr og ubehagelig/ ekkelt med sølet. I tillegg er det en helt annen følelse som ikke gir samme nytelse. Så ikke helt svar på spørsmålet kanskje, men her er det jeg som ikke vil.

AnonymBruker
Skrevet

Uff så pysete menn har blitt. Jeg har selvsagt sex med kvinner selv om de har mensen og har aldri møtt noen som ikke vil ha det etter at jeg gjør dem trygg på at blod er helt naturlig. 

Det er jo deilig med eller uten for begge så hvorfor la vær

Anonymkode: 9bd6a...8eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk kondom og legg håndkle under. 

Anonymkode: 22f64...7f3

Skrevet (endret)

Er singel akkurat nå, men den gang da i et forhold med en mann. Han var for å kjøre brannbil, jeg sa nei 😅😂 

Jeg føler meg ekstremt usexy, og bare nesten litt «urk! Ikke rør meg!». Er bare noe med at noen andre skal ned dit når blod, hudrester og gørr kommer ut... nei det trengst virkelig ikke! Heldigsvis så respekterte han det 😊 

Men nå er jeg nå singel, så trenger ikke å tenke noe mer på brannbilkjøring 🚒🚒

Endret av Ariana807
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han som var min FF i nesten et år tålte det ikke, det respekterte jeg. Jeg har da ting jeg ikke liker selv, f.eks sæd inni meg, så man gir og tar.

Min nåværende nesten-kjæreste kjører brannbil OG får komme inni meg. Man gir og tar😏😏😏

Gutta må få vite at ikke ALL væsken som kommer ut er blod da, men heller en liten prosent. Resten er basically rød slim. FF pirka i hinna mi et par ganger så jeg fikk blødning, han trodde han hadde laga i rift der inne slik at jeg blødde fra åpent sår..

Anonymkode: 99e83...c96

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min vil ikke ha sex under mensen, og det er jo greit. Bare litt synd at det er når jeg har mensen at jeg er mest kåt 🙈 

Anonymkode: 85c64...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke, og kona vil ikke.

Anonymkode: a983b...d7c

Skrevet

Jeg blør utrolig mye. så sex under mensen hadde blitt et blodbad, et håndkle eller to hadde ikke hjulpet på de værste dagene, hadde gått rett gjennom til madrassen. Blødde vel og merke MYE MYE mer før, men har aldri vært en heavy bleeder. Blør jenter her virkelig så lite? 

• Liker 1
Skrevet

Vi dropper det dersom eg har ekstreme blødninger 😊

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min vil ikke, og ikke jeg heller forsåvidt

Anonymkode: 74251...69c

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det heller ikke når jeg har menstruasjon. Men ikke noe hysteri for blod på pikken heller. 

Anonymkode: 3ba49...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...