Gå til innhold

Manchester United

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Ta en titt her du. Les og lær. Hversågod. 

https://no.wikipedia.org/wiki/Mesterligaen_i_fotball_for_menn

Enten så nekter du for realitetene eller så har du litt vanskelig for å skjønne fakta. Manchester United er det mestvinnende laget i England gjennom tidene, det er udiskutabelt. Hvis du kun ser på CL (og turneringene med andre navn som var forløperne til CL) så har Pool vunnet mest, det er jeg enig i. Men det er ikke det vi diskuterer her. 

Anonymkode: 358b0...350

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Fornuftig-mann skrev:

Ser at wikipedia fører opp som trofeer når de har vunnet 2.divisjon, og det blir jo feil. Så du har nok rett her, ja🙂

Trofee er trofee

Anonymkode: ed78f...a8f

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trofee er trofee

Ja, og å vinne divisjonen på nest øverste nivå er strengt tatt ikke noe trofè.

Skrevet

Jeg er ikke veldig fotball-interessert, men liker å følge United nå pga. Solskjær. Gøy at det går så bra :)

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
3 minutter siden, Nevian skrev:

Jeg er ikke veldig fotball-interessert, men liker å følge United nå pga. Solskjær. Gøy at det går så bra :)

Ha,ha. Det der er så typisk nordmenn, når en nordmann gjør det bra, så er man plutselig interesser :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Ja, og å vinne divisjonen på nest øverste nivå er strengt tatt ikke noe trofè.

Det er ikke av samme verdi som PL men det er et trofee.

AnonymBruker
Skrevet

CL trofee er så mye større enn ligagull. 

Anonymkode: 22e71...7f3

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kun ser på CL (og turneringene med andre navn som var forløperne til CL) så har Pool vunnet mest, det er jeg enig i. Men det er ikke det vi diskuterer her. 

Det er akkurat det vi diskuterer, følg med. Eller rettelse, jeg refererer til det, men trangsynte man u eller Ole Gunnar supportere innser det ikke. 

Endret av Mr. Kilmister
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CL trofee er så mye større enn ligagull. 

Hvis du spør Liverpool-supportere hva de helst vil vinne denne sesongen, får du nok stort det samme svaret. De vil vinne ligaen. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Det er akkurat det vi diskuterer, følg med. Eller rettelse, jeg refererer til det, men trangsynte man u eller Ole Gunnar supportere innser det ikke. 

Nei, det er ikke det (det er urelevant at du drar det fram når det ikke er det de andre i tråden diskuterer) . Du påvirker ikke akkurat inntrykket mitt av Liverpool-supportere i positiv retning. 

Anonymkode: 358b0...350

Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Ha,ha. Det der er så typisk nordmenn, når en nordmann gjør det bra, så er man plutselig interesser :fnise:

Er ikke det ganske naturlig? Tror heller ikke det er et norskt fenomen akkurat.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke av samme verdi som PL men det er et trofee.

Ok, men da må man telle de med i beregningen over trofeer da..? Og da har jo Liverpool flere en 61, mens United får mer enn 66 trofeer. Jeg mener det ikke kan telles med å komme på 21.plass i ligasystemet, noe man faktisk kommer på om man vinner nest øverste divisjon.

Skrevet
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Du må selvfølgelig se på totalen av trofeer, og ikke bare velge den turneringen som passer deg best å vurdere utifra🤣 Og der kommer Liverpool et hakk under Man. United, det er det ikke særlig tvil om.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Hinkelpinkel skrev:

Er ikke det ganske naturlig? Tror heller ikke det er et norskt fenomen akkurat.

Uansett er det utrolig teit. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Ok, men da må man telle de med i beregningen over trofeer da..? Og da har jo Liverpool flere en 61, mens United får mer enn 66 trofeer. Jeg mener det ikke kan telles med å komme på 21.plass i ligasystemet, noe man faktisk kommer på om man vinner nest øverste divisjon.

Om man slår alt sammen så har Manchester United 68 trofeer og Liverpool 66 trofeer,

Skrevet

Da ble det tap, og United ramlet ned på 5. plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...