Gå til innhold

Manchester United

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dame og jeg ELSKER Manchester United. Sånn ELSKER elsker! Prøver å snakke med mine kvinnelige kollegaer (kun damer) om fotball men de bryr seg ikke. Er jeg unormal?

Har jeg valget mellom kamp og date blir det kamp. Jeg føler en intens glede og gleder meg sykt til neste kamp igjen. Er singel men bryr meg ikke, Føler at fotballen gir meg alt av glede og spenning som jeg trenger. Eksen var Liverpool supporter og det gjorde at jeg mistet interessen.

Jeg er antagelig den eneste på KG som ville datet en mann som liker Manchester United mer enn meg! Eller er det andre der ute? Er jeg rar?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Om du er unormal som elsker fotball ? Vil si det er veldig rart å lure på om dette er unormalt, fotball er den største idretten i verden, så nei det er ikke unormalt å like fotball. Selv er jeg Barca supporter. Kjenner flere menn og damer som ikke bryr seg om fotball, men hva så folk er forskjellige. Selv hater jeg skisport, det er vist rart å gjøre her i Norge 😉

Skrevet

Så sant du ikke knivstikker supportere fra andre lag ved tap. Så tenker jeg su fortsatt er innafor! 

• Liker 2
Skrevet

Alle som holder med Manchester United er rare. 

• Liker 1
Skrevet

Så lenge dere ikke heier på det lokale fotballaget i stedet for et kjøpelag, i en fremmed by, i et fremmed land er det bare harry...

Mitt favorittlag rykket dessverre ned fra 5. Til 6.div i høst, men laget er fra stedet jeg bor.

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, TWimo skrev:

Så lenge dere ikke heier på det lokale fotballaget i stedet for et kjøpelag, i en fremmed by, i et fremmed land er det bare harry...

Mitt favorittlag rykket dessverre ned fra 5. Til 6.div i høst, men laget er fra stedet jeg bor.

For mange av oss er ikke Manchester en fremmed by. United er ikke noe "kjøpelag" heller. De er ikke pengedopet, men bruker egne penger på spillere. United har lang tradisjon med egenutvikling av lokale spillere. Faktisk må man tilbake 30-tallet for å finne sist United hadde en kamptropp uten egenproduserte spillere. Det er en statistikk få om noen kan matche.

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, Hinkelpinkel skrev:

Jeg er dame og jeg ELSKER Manchester United. Sånn ELSKER elsker! Prøver å snakke med mine kvinnelige kollegaer (kun damer) om fotball men de bryr seg ikke. Er jeg unormal?

Har jeg valget mellom kamp og date blir det kamp. Jeg føler en intens glede og gleder meg sykt til neste kamp igjen. Er singel men bryr meg ikke, Føler at fotballen gir meg alt av glede og spenning som jeg trenger. Eksen var Liverpool supporter og det gjorde at jeg mistet interessen.

Jeg er antagelig den eneste på KG som ville datet en mann som liker Manchester United mer enn meg! Eller er det andre der ute? Er jeg rar?

Marry me😍

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Marry me😍

Haha, du lever opp til nicket ditt. Meget fornuftig mann.😁

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Example skrev:

For mange av oss er ikke Manchester en fremmed by. United er ikke noe "kjøpelag" heller. De er ikke pengedopet, men bruker egne penger på spillere. United har lang tradisjon med egenutvikling av lokale spillere. Faktisk må man tilbake 30-tallet for å finne sist United hadde en kamptropp uten egenproduserte spillere. Det er en statistikk få om noen kan matche.

Jeg er ingen fotball fan, men jeg må ærlig innrømme at Ole Gunnar Solskjær sin historie som spiller og inntreden som manager i klubben har fanget min oppmerksomhet.

(Jeg er en Nordmann som jobber i England med interesser i disse området; normalt sett blir jeg sjuk av all fokuset rundt fotball : Vi driver å flytter arbeidsstedet ditt, livet ditt , barna dine og fremtiden til ett annet land du ikke har noe forhold til, kan du være så snill å konsentrere deg?   Folkene "Whoat you think, Yo have to be proud mate!")

Men i alt dette, er det eneste jeg kan se er at det som kommer til å gi han jobben, nå som han har bevist at han kan takle de umiddelbare operative utfordringene, handler om hvilke spillere han kommer til å presentere til styret han vil ha fremover. Og i det bildet kommer styret til å se på hvor mye han henter fra egenutviklede talenter.  Jeg tror (og håper) at MU styret har skjønt at fokuset ikke må være å få den beste fotballtreneren, men den beste MU fotballtreneren. Hvilket ikke nødvendigvis er det samme. Men om OGS er svaret, har jeg absolutt null kjennskap til. Jeg har lært for lenge siden at skomaker skal holde seg til sin lest.

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Hinkelpinkel skrev:

Ja, du er rar. Er jo Liverpool som er det største laget i England. 🏆🏆🏆🏆🏆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Dame og elsker fotball og spes United. Snakker fotball med mannlige kolleger og de blir alltid «sjokkerte» når damer har peiling. Meh. 

Møter sjeldent damer med samme lidenskapen for fotballen som meg selv, men de finnes vel. Men ikke i min omgangskrets. 

Mannen er også United-supporter og sånn må det være. 😄 Vi har hvertfall alltid noe å snakke om.

Anonymkode: 0691a...f19

AnonymBruker
Skrevet

Veldig rar, Manchester City er jo  det beste laget.:tunge1:

Anonymkode: d9e83...0c1

Skrevet

Du er ikke alene 😄😅

Jeg er også skikkelig United fan! Ville nok ikke valgt kamp over date, men hadde heller ikke vært så interessert i en som holdt med Liverpool :danse:

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame og elsker fotball og spes United.

Leeds, ja, håper de rykker opp👍🏻

Skrevet
37 minutter siden, Druid skrev:

Jeg er ingen fotball fan, men jeg må ærlig innrømme at Ole Gunnar Solskjær sin historie som spiller og inntreden som manager i klubben har fanget min oppmerksomhet.

(Jeg er en Nordmann som jobber i England med interesser i disse området; normalt sett blir jeg sjuk av all fokuset rundt fotball : Vi driver å flytter arbeidsstedet ditt, livet ditt , barna dine og fremtiden til ett annet land du ikke har noe forhold til, kan du være så snill å konsentrere deg?   Folkene "Whoat you think, Yo have to be proud mate!")

Men i alt dette, er det eneste jeg kan se er at det som kommer til å gi han jobben, nå som han har bevist at han kan takle de umiddelbare operative utfordringene, handler om hvilke spillere han kommer til å presentere til styret han vil ha fremover. Og i det bildet kommer styret til å se på hvor mye han henter fra egenutviklede talenter.  Jeg tror (og håper) at MU styret har skjønt at fokuset ikke må være å få den beste fotballtreneren, men den beste MU fotballtreneren. Hvilket ikke nødvendigvis er det samme. Men om OGS er svaret, har jeg absolutt null kjennskap til. Jeg har lært for lenge siden at skomaker skal holde seg til sin lest.

Enig i mye her. United har bommet tre ganger på rad nå, siden Sir Alex Ferguson ga seg. De to siste managerene man har hatt, er store internasjonale navn, men med ganske fortskjellige måter å tenke fotball på enn hva som har vært vanlig i United. Det har vist seg å være en dårlig match. Man forsøkte med David Moyes å ha noen som tar over arven, men han gjorde store feil med en gang han tok over, og har vist seg å være langt i fra god nok.

Solskjær kan være rett mann. Samtidig som jeg håper han får jobben, er jeg redd hva som skjer den dagen det butter litt i mot. Mange United-fans er meget utålmodige, og jeg håper de vil klare å være rolige, og gi prosjektet tid. Man er absolutt inne på noe nå. United ser ut som United igjen. Vi er igjen et vinnerlag, med en offensiv tankegang. Det var nesten jeg så jeg ble irritert på Solskjær for hans offensive kommentarer før returkampen i Paris, men der ble mine tanker gjort kraftig til skamme. Det tar tid å vende seg til igjen at United har blitt et vinnerlag, som kan slå hvem som helst, når som helst.

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker foresten han på profilbildet ditt, om ikke annet fordi han har en faglig konsistens på tre år i bransjen som er vanskelig å egentlig få tak på. 

Hvis jeg var Real Madrid hadde jeg ansatt han for 3 år og begynt jobben med avløser nå 🙂

Skrevet

Neida, synes ikke det er så rart. Har selv vært medlem av supporterklubben i en del år.

Det som kanskje er litt rarere er at jeg har veldig sterke følelser for MU og et annet norsk lag, til tross for at jeg egentlig ikke er så glad i fotball generelt. Men det er liksom disse lagene jeg er vokst opp med fra barnsben av.

Og Solskjær er jo verdens mest sjarmerende fyr da - ydmyk, dyktig og tvers gjennom en knakende fin kar. Virkelig. 

Nei, det er deilig å være supporter om dagen. Ole's at the wheel!

• Liker 1
Skrevet

En stund holdt jeg med 'Chevrolet' før det ble 'Carlsberg' men nå er jeg i supporterklubben til 'Emirates'...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, du høres akkurat ut som meg. Jeg er United-supporter, velger kamp over det meste og har en eks som er pool-supporter. 

Anonymkode: 358b0...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...