AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Del Skrevet 7. mars 2019 Sett at du skal på date med en mann for første gang, dere har skrevet masse og det er god stemning, men noen dager i forveien finner du noen gamle uheldige bilder av ham på nett som bare ikke likner... hva gjør du da? Hva sier du? Drar du på daten? Og hvis du drar på daten, og bildene desverre matcher ham i virkeligheten, hva gjør dere da a? Hjeeeeeelp. Anonymkode: 0adf6...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MakeItHappen Skrevet 7. mars 2019 #2 Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) Det ligger mange gamle bilder av meg på nett som ikke likner meg, men de jeg har på profilen er jo de nye bildene. Ta en pre-date. Det gjør alltid jeg. En kjapp date hvor man kun møtes til feks en kaffe før man må ta buss hjem etter jobb, så kommer man kjapt fra det om det ikke er en match. Så kan man heller avtale en lengre date en annen dag om pre-daten var vellykket. Endret 7. mars 2019 av MakeItHappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Del Skrevet 7. mars 2019 Ganske klassisk det med at folk ikke ligner på bildene av seg som publiseres på nett. Et typisk tilfelle er portrettbilder av ansatte på en arbeidsplass, tatt av profesjonelle fotografer. De fleste blir mange hakk vakrere, slankere, høyere enn de er i virkeligheten. Anonymkode: 3135b...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Del Skrevet 7. mars 2019 Alle datene jeg har møtt har hatt både fine og stygge bilder, men alle har vært ganske mange hakk penere i virkeligheten faktisk. Tilogmed mye kjekkere enn på de fine bildene. Anonymkode: 73ab7...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frubaluba Skrevet 7. mars 2019 #5 Del Skrevet 7. mars 2019 Har skjedd meg, ble litt skuffet, tok det i meg, møtte han. Ble en hyggelig date, men ikke noe mer etter det. Man dør ikke av å møte et annet menneske selv om det ikke er med drømmemannen/dama i et par timer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #6 Del Skrevet 7. mars 2019 28 minutter siden, frubaluba skrev: Har skjedd meg, ble litt skuffet, tok det i meg, møtte han. Ble en hyggelig date, men ikke noe mer etter det. Man dør ikke av å møte et annet menneske selv om det ikke er med drømmemannen/dama i et par timer. Nei, det er jeg enig i, det kan være hyggelig okkesom! Jeg tror jeg gruer meg mest til å måtte avvise mannen om han vil noe mer og jeg kjenner null kjemi. Anonymkode: 0adf6...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Del Skrevet 8. mars 2019 Møtte ei som absolutt ikke lignet på bildene, vrengt overleppa i virkeligheten og gule sår i munnen som var synlige.. Det var første gang jeg sjekket noen på Facebook på forhånd, ikke at det hjalp noe. Anonymkode: 499fc...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Del Skrevet 8. mars 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte ei som absolutt ikke lignet på bildene, vrengt overleppa i virkeligheten og gule sår i munnen som var synlige.. Det var første gang jeg sjekket noen på Facebook på forhånd, ikke at det hjalp noe. Anonymkode: 499fc...8ed Han hørtes digg ut Anonymkode: 73ab7...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luciddreamer Skrevet 8. mars 2019 #9 Del Skrevet 8. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hørtes digg ut Anonymkode: 73ab7...b96 *Hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luciddreamer Skrevet 8. mars 2019 #10 Del Skrevet 8. mars 2019 Overvektige kvinner tar ofte bare nærbilder av ansiktet. Det var et triks jeg lærte meg. Som en annen nevner her, første date er uforpliktende og man tar ikke skade av å være med et annet menneske så lenge det ikke er gørr kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #11 Del Skrevet 8. mars 2019 5 minutter siden, Luciddreamer skrev: Overvektige kvinner tar ofte bare nærbilder av ansiktet. Det var et triks jeg lærte meg. Som en annen nevner her, første date er uforpliktende og man tar ikke skade av å være med et annet menneske så lenge det ikke er gørr kjedelig. Ikke bare overvektige som bare tar nærbilder av ansiktet, jeg også hadde bare bilder av ansiktet før, fikk god respons, men mye mer respons når jeg la ut bilde av helfigur. Anonymkode: 73ab7...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #12 Del Skrevet 8. mars 2019 Opplevd det før. Møtt to menn som har løyet på alderen. Flere som har brukt bilder som virkelig ikke viser hvordan de ser ut i virkeligheten. Håpløst. Treff han så ser du. Ligner han ikke på bildene så skal du virkelig ikke ha dårlig samvittighet for at du dropper han! Anonymkode: e1366...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #13 Del Skrevet 8. mars 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske klassisk det med at folk ikke ligner på bildene av seg som publiseres på nett. Et typisk tilfelle er portrettbilder av ansatte på en arbeidsplass, tatt av profesjonelle fotografer. De fleste blir mange hakk vakrere, slankere, høyere enn de er i virkeligheten. Anonymkode: 3135b...64c Stemmer ikke her i alle fall. Jeg er både rødere, svettere og mer oppblåst i trynet på mitt "profesjonelle" bilde tatt av "profesjonelle"fotografer Skjemmes hver gang jeg ser det, det vil si hver dag, hele året. Anonymkode: e6816...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #14 Del Skrevet 8. mars 2019 Det finnes sikkert masse gamle bilder av meg på nettet som heller ikke likner. Folk blir eldre og forandrer stil Anonymkode: 8fcdf...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #15 Del Skrevet 8. mars 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Stemmer ikke her i alle fall. Jeg er både rødere, svettere og mer oppblåst i trynet på mitt "profesjonelle" bilde tatt av "profesjonelle"fotografer Skjemmes hver gang jeg ser det, det vil si hver dag, hele året. Anonymkode: e6816...61f Samme her, profesjonelle bilder legger på meg mange kg i ansiktet og gjør meg bollete, små øyne og fjerner trekkene i ansiktet mitt. Jeg er veldig slank og har et søtt ansikt med store øyne og høye kinnben, så er utrolig hvor stygg slike bilder gjør meg når de liksom skal være profesjonelle 😄 burde legge med video av meg selv når det gjelder dating jeg, da ser jeg ut som meg selv. Anonymkode: c10bb...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå