Mindax Skrevet 7. mars 2019 #1 Del Skrevet 7. mars 2019 Hei! Jeg søker etter venner i samme situasjon som meg, altså en småbarns forelder min nydelige nurk er rundt 2 mnd gammel, og meg som mor, ønsker vel noen å snakke med, dele meninger, tips og triks ang barn rett og slett! Send en PM eller kommenter her ! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #2 Del Skrevet 7. mars 2019 Hvor i landet hører du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindax Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mars 2019 40 minutter siden, Luciddreamer skrev: Hvor i landet hører du til? Østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #4 Del Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Mindax skrev: Østlandet Har ikke helsestasjon formidlet barselgrupper og barnesang? Det ga min kone mye glede 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindax Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mars 2019 36 minutter siden, Luciddreamer skrev: Har ikke helsestasjon formidlet barselgrupper og barnesang? Det ga min kone mye glede 😊 Tja, kan jo være de vil sette opp en sånn gruppe etterhvert.. men veldig få familie med barn her jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 5. juni 2019 #6 Del Skrevet 5. juni 2019 Sender deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bolla92 Skrevet 30. juni 2019 #7 Del Skrevet 30. juni 2019 Hvor på østlandet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maaaddepaaadde Skrevet 26. juli 2019 #8 Del Skrevet 26. juli 2019 Kan godt bli nett venner? 😄 har et barn som nærmer seg 2år og gravid igjen med termin slutten av februar starten av mars. 😊20 år 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå