Mindax Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Hei! Jeg søker etter venner i samme situasjon som meg, altså en småbarns forelder min nydelige nurk er rundt 2 mnd gammel, og meg som mor, ønsker vel noen å snakke med, dele meninger, tips og triks ang barn rett og slett! Send en PM eller kommenter her ! 😄
Mindax Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2019 40 minutter siden, Luciddreamer skrev: Hvor i landet hører du til? Østlandet
Luciddreamer Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Mindax skrev: Østlandet Har ikke helsestasjon formidlet barselgrupper og barnesang? Det ga min kone mye glede 😊
Mindax Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2019 36 minutter siden, Luciddreamer skrev: Har ikke helsestasjon formidlet barselgrupper og barnesang? Det ga min kone mye glede 😊 Tja, kan jo være de vil sette opp en sånn gruppe etterhvert.. men veldig få familie med barn her jeg bor
Maaaddepaaadde Skrevet 26. juli 2019 #8 Skrevet 26. juli 2019 Kan godt bli nett venner? 😄 har et barn som nærmer seg 2år og gravid igjen med termin slutten av februar starten av mars. 😊20 år 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå