Annevenn Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Jeg hører det er "lekket" rykter om hvem som vinner Fagerstrand, er det noen som vet noe? Er så spent, men orker ikke følge med hvis Reidar skulle gå hen og vinne..... Da blir jeg så skuffa!
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Det er seerne som skal bestemme hvem som vinner huset, så det får du ikke vite før midten av mai en gang. Men hvem som står som finalister vet jo ikke seerne enda, men det kan jo hende det er det som har begynt å lekke ut?
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Det bestemmer du ved å stemme på det paret du hater minst i finalen.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Det er seerne som bestemmer i en direktesendt finale, så det er nok ingen som har lekket nyheter om hvem som vinner. Det blir nemlig ikke bestemt før ut i mai, eller begynnelsen av juni.
Annevenn Skrevet 14. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2005 Gudskjelov! Da skal jeg for første gang stemme på noe sånt, om Reidar er i finalen! Takk, nå ble jeg lettet. Jeg kan bli godt irritert over ting jeg ikke burde.....
Angelizer Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Det er seerne som bestemmer i en direktesendt finale' date=' så det er nok ingen som har lekket nyheter om hvem som vinner. Det blir nemlig ikke bestemt før ut i mai, eller begynnelsen av juni.[/quote'] Dette stemmer, men Reidar og dama er dessverre med som et av de tre siste parene iallfall... Hvis de blir et av de sto siste, så håper jeg for all del at ingen finner på å stemme på dem!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 Reidar og familien har allerede flyttet inn i huset. Programmet er tross alt opptak.
sixx Skrevet 15. april 2005 #8 Skrevet 15. april 2005 Reidar og familien har allerede flyttet inn i huset. Programmet er tross alt opptak. Familien???? Finnes det mange små reidarer?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #9 Skrevet 15. april 2005 Familien???? Finnes det mange små reidarer?? :o Jepp, har du ikke lagt merke til alle småbebissene som durer rundt med kamera og avlyttingsutstyr?
sixx Skrevet 15. april 2005 #10 Skrevet 15. april 2005 Jepp, har du ikke lagt merke til alle småbebissene som durer rundt med kamera og avlyttingsutstyr? Sånne med fire bein og lang hale? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå