Gå til innhold

Får panikk når han ikke svarer..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har datet en nå i tre måneder. Jeg merker jeg får panikk når han ikke svarer på mld. Blir mye berg og dalbane i hodet. Tror det er fordi jeg ble ghostet før av en jeg likte godt. Alt er fint når vi er med hverandre. Men merker jeg får hetta når jeg ikke får svar. Sendte en søt mld for timer siden. :(

Anonymkode: 350b3...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en nå i tre måneder. Jeg merker jeg får panikk når han ikke svarer på mld. Blir mye berg og dalbane i hodet. Tror det er fordi jeg ble ghostet før av en jeg likte godt. Alt er fint når vi er med hverandre. Men merker jeg får hetta når jeg ikke får svar. Sendte en søt mld for timer siden. :(

Er det det sms eller Chat? Ser du om han har lest den? Spurte du om noe i meldingen? Send ny melding og si " hei, hva driver du med da? "

Anonymkode: 8d050...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På messenger. Han har ikke lest ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legg fra deg telefonen og Finn på noe. Du ødelegger jo for deg selv med det hysteriet. 

Anonymkode: 3777c...532

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg vet. Må vel roe meg ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har faktisk tekstet han lite...ikke vært pågående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han er sikkert opptatt. Om han ikke er seriøs merker du nok ganske fort :) Hvis dere har datet så lenge kan du jo neve at du blir urolig når han bruker mange timer på å svare :) 

Lykke til! 

Anonymkode: 6c24b...131

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har faktisk tekstet han lite...ikke vært pågående.

Det er ikke så viktig det som er viktig er at du finner en måte å håndtere denne usikkerheten din på. Den kan og vil ødelegge forhold du har til andre i livet ditt. 

Gjør ting for deg selv, og så lenge vedkommende ikke har gitt deg noen grunn til å bli usikker (annet enn å ikke svare snarest) så bør du ikke ha noe å bekymre deg over heller. 

Var usikker og redd over sånt tull selv før, og i ettertid så ser jeg at jeg gikk glipp av utrolig mye for unødvendigheter. Hold deg selv opptatt og sett pris på deg selv. Sett på en fin film, legg telefonen på et annet rom og slapp av så skal du nok se at han svarer deg senest imorgen.

Anonymkode: 3777c...532

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner meg veldig godt igjen!

Håper du klarer deg best mulig gjennom kvelden og natta. Det ser nok lysere ut i morgen tidlig.

Anonymkode: 9c240...b6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I episode 6 synes jeg han svensken (husker ikke navnet) avslører motivet sitt. Han vil bare gjøre henne kåt, altså ha sex. Haha. Tenk å si det rett ut på tv. Flaut. 

Og hva skjer med at LK og Magnus hvisker i hver eneste episode. De er så trauste, stille og usikre med hverandre, hvordan går det an at et ekspertpanel har satt de sammen? Jeg vil vite hvorfor og hvordan det skjedde.. begge to trenger noen som kan få de ut av skallene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ikkevoksen skrev:

I episode 6 synes jeg han svensken (husker ikke navnet) avslører motivet sitt. Han vil bare gjøre henne kåt, altså ha sex. Haha. Tenk å si det rett ut på tv. Flaut. 

Og hva skjer med at LK og Magnus hvisker i hver eneste episode. De er så trauste, stille og usikre med hverandre, hvordan går det an at et ekspertpanel har satt de sammen? Jeg vil vite hvorfor og hvordan det skjedde.. begge to trenger noen som kan få de ut av skallene sine.

Haha, jeg har faktisk vært på date med svensken i høst😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, MakeItHappen skrev:

Haha, jeg har faktisk vært på date med svensken i høst😂

Haha kødder du! Ble det kos?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du prøve å jobbe med deg selv. Å bli ghostet er trist og leit, men dine nye relasjoner vil nok bli slitsomme om du ikke klarer å legge den erfaringen bak deg og er konstant avhengig av bekreftelse på at "han er der". Du kan også på den måten lett jage bort en mann som egentlig er veldig interessert - han merker det blir drama/du lurer på om noe er galt hver gang det har gått 2 timer uten svar osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner meg igjen! Prøver å bli bedre på det området.... Slitsomt å bli så usikker når man liker noen

Anonymkode: 5742a...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var gjennom dette når jeg møtte samboeren, så jeg vet hvordan det er. Husker at hvis jeg sendte en melding kvelden før og ikke hadde fått svar innen jeg sto opp, så var det verdens undergang. Jeg tok det opp jeg da, at jeg tolket det som laber interesse. Men det var motsatt, han ville svare når han hadde god tid til å fortsette samtalen, så da ventet han heller enn å ha en halvveis samtale. Etter vi fikk kommunisert hva vi tenkte til hverandre ble det enklere for meg å holde meg i skinnet og ikke krisemaksimere, og han begynte å svare at han var opptatt og ville snakkes senere.  Det var vanskelig likevel altså, men jeg var beinhard mot meg selv. Føler du deg komfortabel med å ta det opp? 

Anonymkode: 8bf70...3a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du må bare lære å slappe av og ikke tenke over det :) han har sikkert ting å gjøre og er opptatt. Kjæresten min kan bruke mange timer på å svare, hvis han er sosial legger han vekk mobilen, og det syns jeg bare er en fin ting :) og det er snakk om 4 timer, ikke 4 dager ;)

Hvis jeg har begynt å bli stresset noen ganger har jeg faktisk skrudd av WiFi og mobildata, så jeg ikke følger med hele tida på om jeg har fått svar eller ikke :) kanskje rart råd, men har fungert for meg. 

Anonymkode: 8d454...787

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare lære å slappe av og ikke tenke over det :) han har sikkert ting å gjøre og er opptatt. Kjæresten min kan bruke mange timer på å svare, hvis han er sosial legger han vekk mobilen, og det syns jeg bare er en fin ting :) og det er snakk om 4 timer, ikke 4 dager ;)

Hvis jeg har begynt å bli stresset noen ganger har jeg faktisk skrudd av WiFi og mobildata, så jeg ikke følger med hele tida på om jeg har fått svar eller ikke :) kanskje rart råd, men har fungert for meg. 

Anonymkode: 8d454...787

Eller skru av varslene for den appen der han skal svare, slik at du fortsatt kan være på mobilen på andre apper der du trenger internett :) Men ellers er jeg enig. Synes også det har funket for meg, bare at jeg går på innstillinger og skrur av varslene for den appen. Haha :) 

Anonymkode: 5742a...182

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg også kjenner meg godt igjen. Og får helt panikk om jeg ikke får svar innen kort tid, eller om meldingen virker litt annerledes enn vanlig. Alt pga hvordan ring endte med x’en min. Der var alt perfekt før han plutselig en dag ikke svarte på mld like raskt som vanlig, og droppet det vanlige hjertet. Dagen etter slo han opp, avlyste bryllupet og flytta ut, uten å egentlig fortelle hvorfor. 

Dette har jeg fortalt min mye kjæreste om, så han skjønner i alle fall hvorfor jeg kan bli redd og usikker om han plutsleig ikke svarer eller virker annerledes. Så mitt tips er å snakke om det istedenfor å bli oppfattet som en psyko kjerring

Anonymkode: 62b93...fac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ikkevoksen skrev:

Haha kødder du! Ble det kos?:fnise:

Nei... litt manglende kjemi😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...