FunnyBoy123 Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Hei dere! Er en gutt på 17 som virkelig trenger jobb! Har søkt over 30 forskjellige plasser, men ingen har kontaktet meg tilbake (dette er flere måneder siden)...Er ganske desperat etter en sommerjobb, da jeg er en skikkelig pengesluker... Har dere noen tips om hvordan jeg kan få meg en jobb uten noen jobberfaring fra før av? Takk!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Bruk nettverket ditt, tenk over om du kjenner noen som jobber et sted du kunne tenke deg å jobbe, eller kjenner noen som kjenner noen. Søk jobb i pleie og omsorg. Det er stort sett alltid stort behov for vikarer Ring til arbeidsplasser og spør om de har behov for vikarer. Anonymkode: fa238...fbf
FunnyBoy123 Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bruk nettverket ditt, tenk over om du kjenner noen som jobber et sted du kunne tenke deg å jobbe, eller kjenner noen som kjenner noen. Søk jobb i pleie og omsorg. Det er stort sett alltid stort behov for vikarer Ring til arbeidsplasser og spør om de har behov for vikarer. Anonymkode: fa238...fbf Takk for tipset!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 9 minutter siden, FunnyBoy123 skrev: Hei dere! Er en gutt på 17 som virkelig trenger jobb! Har søkt over 30 forskjellige plasser, men ingen har kontaktet meg tilbake (dette er flere måneder siden)...Er ganske desperat etter en sommerjobb, da jeg er en skikkelig pengesluker... Har dere noen tips om hvordan jeg kan få meg en jobb uten noen jobberfaring fra før av? Takk! Store statlige arbeidsplasser som f.eks sykehus har alltid behov for ferievikarer innen renhold,transport,oppvask,vaskeri osv. Slike jobber krever ofte ikke så mye erfaring og viktigst av alt: det er aldri noe tull med tarifflønn, rettigheter og slikt i det offentlige. Så sjekk nettsidene til sykehusene i ditt nærområde er mitt beste tips. Send åpen søknad om det ikke ligger utlyste stillinger der akkurat nå, men Helse Bergen la ihvertfall ut ledige sommerjobber nå 1. Mars. Lykke til! Anonymkode: 11bf7...2c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå