AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 En jeg har datet i over 6 mnd, for en uke siden han svært usikker og redd for å bli dumpet fordi han var blitt så glad i meg og ikke ønsket å vente noe mer, så fant han ut uken etter jeg utleverte svert mye av hjertet mitt for han for vise han at d ikke var grunn til usikkerheten og at jeg ønsket å inn i et forhold med han. ja så da fant han ut han sløste tid på meg siden jeg ikke ville flytte til han nå eller senest om et år. så da avlyste vi hele datingen siden jeg var så klar det ville ikke han likevel. så nå har jeg brutt all kontakt med han foruten litt beskjeder og spøk pga noen klær og ting han hadde her som nå er sendt i posten på hans ønske. han vil ikke se meg igjen. han ville se en gang i fremtiden om vi var mere klare da. så jeg dro jo en liten kvass en, "jeg er ikke så vanskelig å bli kvitt når man først ønsker det" da ble han ikke så fornøyd. i morgen blir resten sendt og jeg skal ikke annet enn å bekrefte at de er send, så sier jeg asios amigo.. ikke til han men in my mind. jeg trenger da ikke late som at jeg er lykkelig nå? og jeg har ikke noe vondt å si om han eller til han. vi hadde det fint og det vet han jeg mener. men er jo litt lei meg og, og trenger mer enn en dag for å sitte å glise. men ut av livet mitt vil han så veien viser jeg derfor fort og lett ut. er jeg urimelig? Anonymkode: 5040f...f81
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Hvorfor ikke heller sette dere ned sammen og snakke ut ordentlig? Det vil gjøre livet ditt så mye bedre, og du slipper å gå rundt og kjenne på all bitterheten. Anonymkode: 84b52...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke heller sette dere ned sammen og snakke ut ordentlig? Det vil gjøre livet ditt så mye bedre, og du slipper å gå rundt og kjenne på all bitterheten. Anonymkode: 84b52...8eb Han vil jo ikke at vi møtes igjen. ellers hadde jeg gjerne gjort det. men jeg vil ikke presse meg på, så all dialogen nå har gått på snapschat. også avsluttningen. som ikke hjelper på. ikke liker han å ringe eller bli ringt heller. så da må det jo bare bli sånn Anonymkode: 5040f...f81
WonderWomaan Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Han der høres sær ut, og urimelig, ikke du. For en fyr altså. Når man ikke kan snakke sammen liksom..nei, du finner noen andre som kan kommunisere litt bedre etter hvert.
KanskjeIkke Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: En jeg har datet i over 6 mnd, for en uke siden han svært usikker og redd for å bli dumpet fordi han var blitt så glad i meg og ikke ønsket å vente noe mer, så fant han ut uken etter jeg utleverte svert mye av hjertet mitt for han for vise han at d ikke var grunn til usikkerheten og at jeg ønsket å inn i et forhold med han. ja så da fant han ut han sløste tid på meg siden jeg ikke ville flytte til han nå eller senest om et år. så da avlyste vi hele datingen siden jeg var så klar det ville ikke han likevel. så nå har jeg brutt all kontakt med han foruten litt beskjeder og spøk pga noen klær og ting han hadde her som nå er sendt i posten på hans ønske. han vil ikke se meg igjen. han ville se en gang i fremtiden om vi var mere klare da. så jeg dro jo en liten kvass en, "jeg er ikke så vanskelig å bli kvitt når man først ønsker det" da ble han ikke så fornøyd. i morgen blir resten sendt og jeg skal ikke annet enn å bekrefte at de er send, så sier jeg asios amigo.. ikke til han men in my mind. jeg trenger da ikke late som at jeg er lykkelig nå? og jeg har ikke noe vondt å si om han eller til han. vi hadde det fint og det vet han jeg mener. men er jo litt lei meg og, og trenger mer enn en dag for å sitte å glise. men ut av livet mitt vil han så veien viser jeg derfor fort og lett ut. er jeg urimelig? Anonymkode: 5040f...f81 Øhhh. ...Hæ?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Vanskelig å forstå hva du skriver, spesielt i første avsnitt. Jeg tenker at når du uttrykker deg så uklart kan det oppstå mange misforståelser, også i forhold til denne mannen. Anonymkode: b1f53...9a5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå