AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg har sett en rekke rikinger både i Norge og utlandet som ikke har egne barn. Noen må jo overta verdiene deres når de dør og tenkte jeg kunne være den personen. Har derfor tenkt til å søke om å bli arving. Hva bør en slik søknad inneholde og bør man sende søknaden som mail eller får de bedre inntrykk om man møter opp personlig? Anonymkode: fad0c...48a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett en rekke rikinger både i Norge og utlandet som ikke har egne barn. Noen må jo overta verdiene deres når de dør og tenkte jeg kunne være den personen. Har derfor tenkt til å søke om å bli arving. Hva bør en slik søknad inneholde og bør man sende søknaden som mail eller får de bedre inntrykk om man møter opp personlig? Anonymkode: fad0c...48a Herregud. Du tuller ?????Det er vel ikke akkurat sånn det foregår . De aller fleste har arvinger selv om de ikke har barn . Men de tar nok ikke en ukjent tigger som kommer tuslende . Hva tenkte du deg da ? Personlig oppmøte ? Da ville nok vedkommende ringt politiet og fått deg fjernet Anonymkode: 2529c...f73 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Skaff deg heller denne: https://www.legathandboken.no/ Anonymkode: 864c6...281
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud. Du tuller ?????Det er vel ikke akkurat sånn det foregår . De aller fleste har arvinger selv om de ikke har barn . Men de tar nok ikke en ukjent tigger som kommer tuslende . Hva tenkte du deg da ? Personlig oppmøte ? Da ville nok vedkommende ringt politiet og fått deg fjernet Anonymkode: 2529c...f73 Forstår ikke hvorfor du ble så fornærmet. Er du selv arving som er redd for konkurranse? Ja, kanskje greiest å sende søknadene i brevs form først. Så kan jeg heller komme på besøk om de ønsker det. Er nok mange barnløse rikinger som ønsker litt besøk. Gir sikkert også trygghet for dem å gi bort arven til noen de kjenner i stedet for tilfeldige mennesker. 6 minutter siden, AnonymBruker said: Skaff deg heller denne: https://www.legathandboken.no/ Anonymkode: 864c6...281 Takk for tipset. Skal sjekke om det er noen legater som er aktuelle for meg. TS Anonymkode: fad0c...48a 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Forstår ikke hvorfor du ble så fornærmet. Er du selv arving som er redd for konkurranse? Ja, kanskje greiest å sende søknadene i brevs form først. Så kan jeg heller komme på besøk om de ønsker det. Er nok mange barnløse rikinger som ønsker litt besøk. Gir sikkert også trygghet for dem å gi bort arven til noen de kjenner i stedet for tilfeldige mennesker. TS Anonymkode: fad0c...48a Når noen med midler dør uten arvinger, tilfaller arven staten. Rikingene stoler sikkert på at Erna bruker pengene fornuftig. Anonymkode: 864c6...281
solmåneogstjerner Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 (endret) De har nok noen de kjenner bedre enn deg som de ønsker å gi det bort til. Sannsynligvis også en del organisasjoner som redd Barna, dyrebeskyttelsen osv osv. Er ikke så veldig sannsynlig at du får dette til nei... 😂😂😂 Endret 8. mars 2019 av solmåneogstjerner
AndreasBR Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 3 timer siden, solmåneogstjerner skrev: De har nok noen de kjenner bedre enn deg som de ønsker å gi det bort til. Sannsynligvis også en del organisasjoner som redd Barna, dyrebeskyttelsen osv osv. Er ikke så veldig sannsynlig at du får dette til nei... 😂😂😂 Min fars onkel og tante ga bort leiligheten til kreftforeningen om jeg husker rett (Var en eller annen forening ihvertfall) De hadde ingen barn. De delte vel ut noe til hver av oss om jeg husker riktig, men hovedandelen ble gitt bort til en forening. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå