AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg trener 3 ganger i uken på helsestudio. Det går i mest cardio og noe styrke. Spiser som jeg alltid har gjort. Likevel blir jeg ikke kvitt de 7 kg jeg la på meg i år. Alle havnet på magen, så jeg har ballong str mage🙄 Merker at jeg er veldig oppblåst for tiden. Magen henger over bukselinningen. Magen blir stor og vond hvis jeg stresser og etter middag. Buksene i str 38 passer fortsatt i ben og rumpe. Men får ikke kneppet igjen p.g.a magen. Str 40 blir for stort i bena. Hvorfor gir treningen nada resultat? Er det fordi jeg har bikket 35? Noen som kan gi meg noen tips til vektnedgang. Dette spiste jeg for eksempel i dag i løpet av hele dagen: Et knekkebrød med kylling postei, pizzabolle, et tallerken med salat og grønnsaker på jobb, en ovnsbakt sei med grønnsaker og tre potetskiver, 1 klementin, 1 banan, en mini kanelsnurr, 2 marie kjeks. Er matinntaket mitt for mye? Anonymkode: e429f...c79
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Hei Ts igjen. Må legge til at jeg er plaget med mye raping også i tillegg til luft etter måltidene. Anonymkode: e429f...c79
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener 3 ganger i uken på helsestudio. Det går i mest cardio og noe styrke. Spiser som jeg alltid har gjort. Likevel blir jeg ikke kvitt de 7 kg jeg la på meg i år. Alle havnet på magen, så jeg har ballong str mage🙄 Merker at jeg er veldig oppblåst for tiden. Magen henger over bukselinningen. Magen blir stor og vond hvis jeg stresser og etter middag. Buksene i str 38 passer fortsatt i ben og rumpe. Men får ikke kneppet igjen p.g.a magen. Str 40 blir for stort i bena. Hvorfor gir treningen nada resultat? Er det fordi jeg har bikket 35? Noen som kan gi meg noen tips til vektnedgang. Dette spiste jeg for eksempel i dag i løpet av hele dagen: Et knekkebrød med kylling postei, pizzabolle, et tallerken med salat og grønnsaker på jobb, en ovnsbakt sei med grønnsaker og tre potetskiver, 1 klementin, 1 banan, en mini kanelsnurr, 2 marie kjeks. Er matinntaket mitt for mye? Anonymkode: e429f...c79 last ned en kaloritellerapp og legg inn korrekte mengder, så ser du jo kjapt om det er for mye. Umulig for oss å svare på, når vi ikke vet mengdene. Anonymkode: e8ca0...6ab
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Sånn rent kalorimessig, hva med drikke, dressinger, stekefett osv.? Og det kommer jo an på hvor aktiv du er både på jobb og fritid. Bruk en app, vei og logg, og se hva resultatet blir:) Tørr ikke svare på dette med oppblåsthet, jeg har luksusproblemet med at jeg kan spise nærmest hva som helst uten å bli/føle meg oppblåst. Anonymkode: d7fa9...45f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 Angående oppblåsthet, har du prøvd lavfodmap? Du spiser mye fodmap'er. Anonymkode: 2dd91...d42 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 De overvektige på min jobb føler seg så flinke der de sitter med «salatene» sine, som er fylt til randen av avokado, krutonger, pasta, oliven og dressing... Anonymkode: 3e866...24a 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Hvis det er en stor pizzasnurr, og en gjennomsnittlig kantinesalat med skinke, pasta, krutonger og dressing, og du kanskje også inntar noe kalorier i drikke i løpet av dagen, syns jeg det er temmelig rikelig mat om du er en normal/liten dame som ønsker å bli kvitt de siste irriterende, men vanskelige 5kg. Jeg spiser ofte mindre på travle hverdager, uten at jeg slanker meg. Anonymkode: 7bbeb...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå