AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Det er nå 9 månder siden fødsel, og jeg har fått min andre menstrasjon. Den første var rimelig normal ( dvs lik de jeg hadde før), men denne gangen så er den kjempe kraftig. Det begynte på tirsdag og det er så ille at jeg må skifte tampong hver halvtime fordi det blør gjennom. Har bind i tillegg og det blør gjennom der også. Har aldri opplevd lignende. Det bare blør og blør😅 Hvordan var deres første mensen etter fødsel, og hvis dere hadde kraftig mensen; ga dette seg etter hvert? Man kan jo ikke gå ut av huset når det er slik... Anonymkode: bbb48...110 1
elentari Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Jeg hadde det 😛 holdt på sånn kanskje 1 år før den "avtok" 😛 nå er det 1 dag med mye og resten av dagene er det myye mindre enn før graviditeten 😛 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 2 timer siden, elentari skrev: Jeg hadde det 😛 holdt på sånn kanskje 1 år før den "avtok" 😛 nå er det 1 dag med mye og resten av dagene er det myye mindre enn før graviditeten 😛 Åh, ett helt år😅 Håper det ikke varer så lenge her. Er jo helt håpløst, renner jo som en bekk😫 Anonymkode: bbb48...110
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Jeg har alltid hatt så kraftig mens at jeg må bytte største tampong og nattbind hver halvtime de verste dagene. Man venner seg til det og det går fint an å leve et normalt liv med dette. Anonymkode: 7b382...f95
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Min mens økte kraftig etter fødsel. 22 år senere er den like kraftig, går på p-piller så jeg kan hoppe over heldigvis. Anonymkode: f5895...9b9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Var kraftig de første 3-4 gangene, så normal. Anonymkode: 69b6c...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Var kraftig de første 3-4 gangene, så normal. Anonymkode: 69b6c...ebc Betryggende😊 Anonymkode: bbb48...110
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt så kraftig mens at jeg må bytte største tampong og nattbind hver halvtime de verste dagene. Man venner seg til det og det går fint an å leve et normalt liv med dette. Anonymkode: 7b382...f95 Huff, har googler litt og ser der er en medisin man kan ta som gir 50% mindre blødning. Høres slitsomt ut å ha dette hele livet, selv om du sier det går fint. Takk for svar. Anonymkode: bbb48...110
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #9 Skrevet 8. mars 2019 Drit i tamponger og bind og prøv menskopp heller. Varer mye lengre selv ved kraftig mens og bedre for miljøet og lommeboka Anonymkode: e2299...dd9 2
elentari Skrevet 8. mars 2019 #10 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Drit i tamponger og bind og prøv menskopp heller. Varer mye lengre selv ved kraftig mens og bedre for miljøet og lommeboka Anonymkode: e2299...dd9 Dette! Elsker min! Må bytte den oftere enn "andre folk", men det er det eneste som funker for meg 😛 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #11 Skrevet 8. mars 2019 Dere som har fått kraftig mensen etter fødsel, bruker dere ppiller e.l. eller ingenting? Anonymkode: 3f4ac...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå