Gå til innhold

App. for å føre symptom/formdagbok..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sitter å skal lage en oversikt over dagsformen min og symptomer jeg opplever i løpet av dagen (er langtidssykemeldt og ønsker en utredning for å få en ordentlig diagnose). Behandleren jeg går til nå tipset at jeg kunne prøve å lage en dagbok over helsa i løpet av dagen min over en periode. Har egentlig begynt å lage en for hånd -men det blir litt knotete. Noen som har tips til en god app?! Eller andre tips taes i mot med takk.

Anonymkode: b2b6d...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lag deg en privat insta uten følgere 

det gjorde jeg for å dokumentere utredning/behandlinger 

Anonymkode: c4cb2...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter å skal lage en oversikt over dagsformen min og symptomer jeg opplever i løpet av dagen (er langtidssykemeldt og ønsker en utredning for å få en ordentlig diagnose). Behandleren jeg går til nå tipset at jeg kunne prøve å lage en dagbok over helsa i løpet av dagen min over en periode. Har egentlig begynt å lage en for hånd -men det blir litt knotete. Noen som har tips til en god app?! Eller andre tips taes i mot med takk.

Nå sliter jeg med muskelsmerter, svimmelhet, kvalme osv, så jeg fant tilfeldigvis en slik fruktbarhetskalender der det er en del symptomer listet opp så krysser jeg opp og så popper det opp i den kalenderen. Helt genialt, du kan j oprøve noe slikt.

Anonymkode: 8bab5...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, gurine skrev:

Hva med å bare notere ned i notater e.l?

Har litt komplisert sykdomsbilde og varierende form i løpet av dagen -så blir så lite oversiktlig å notere ned bare -tenkte en lur app eller noen som har gjort noe lignende som var oversiktlig å kunne se tilbake på for å se forskjell på tidspunkt på dagen og i løpet av uka, også med tanke på hva jeg fysisk gjør i løpet av dagen/uka også...ikke sikkert det finnes altså så jeg må notere, men håpet noen hadde gjort ligende før med godt hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå sliter jeg med muskelsmerter, svimmelhet, kvalme osv, så jeg fant tilfeldigvis en slik fruktbarhetskalender der det er en del symptomer listet opp så krysser jeg opp og så popper det opp i den kalenderen. Helt genialt, du kan j oprøve noe slikt.

Anonymkode: 8bab5...dc4

Kanskje det -skal sjekke ut den «mensen»appen jeg allerede har på telefonen, mulig den har en funksjon som er lur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

IMood skal være bra (selv om den egentlig er basert på annen type sykdom). Har ikke helt skjønt ordentlig hvordan den fungerer men du scorer humøret ditt og så hashtagger du andre ting, slik som symptomer, medisiner, aktivitet etc. Så kobles det til tidspunktet. Du kan ha påminnelse slik at den popper opp på mobilen din tre ganger om dager f.eks. 

Anonymkode: 4c92d...95d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...