Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte kjøper dere saker og ting på nettet? I perioder handler jeg ingenting, mens noen ganger kan jeg få 3-4 pakker i posten en uke, og da skammer jeg meg nesten litt :fnise: Men jeg aner ikke hva som er normalt!

Så hvor ofte får dere pakker i posten etter litt bestillinger? Skjønner jo at det vil variere litt, men sånn ca da.

Anonymkode: b2649...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får nok i snitt 1-2 pakker i uka 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger i måneden. Har faktisk ikke helt oversikt😳

handler sjeldent i butikker da.

Anonymkode: 13d96...24e

AnonymBruker
Skrevet

Får pakker i posten ca annenhver måned, noen ganger oftere. Bor et stykke unna byen og kjører ikke bil, så det er befriende å slippe å vandre runt med tunge handleposer slik jeg gjorde før. Sparer også mye penger på det, for da kan jeg sitte i fred og ro hjemme og sammenligne priser før jeg kjøper noe.

Anonymkode: e73a3...e22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere som vil dele?

Anonymkode: b2649...b6b

AnonymBruker
Skrevet

Før var det kanskje 1-2 ganger i uka (bare småting), men nå er det nesten aldri. Prøver å spare penger, så da kutter jeg ut shopping

Anonymkode: 34805...507

Skrevet

Før kunne jeg nok handle 1-2 ganger i uken, nå blir det noen ganger per måned.

Det skal sies: det inkluderer matvarer på nett. Vi bruker primært Meny og Spar nettbutikker der vi handler for rundt 2 uker av gangen. Så da handler vi derfra minst 2 ganger per måned, og det drar opp snittet litt. :)

Skrevet

Kanskje ikke ukentlig, men i hvert fall flere ganger i måneden. Bøker, klær, hårprodukter og sminke. I den rekkefølgen 😉

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så og si aldri. Et par ganger i året, kanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig varierende, men handler oftere på nett enn i fysisk butikk.

Anonymkode: 1edd0...6f6

Skrevet

6 ganger per år. Kattemat 1 gang og barneklær/utstyr resten.

AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger i uka. Mer enn tidligere nå, og sikkert helt fram til det blir slutt på netthandel fra utlandet om under 10 mnd 😞 Må hamstre alt mulig småtteri nå, barnebursdaggaver, artige duppeditter (er filmnerd, så handler mye film-effekter) som jeg ikke får tak i her i landet. Jeg kommer til å ta helt av mot slutten av 2019.

Anonymkode: 0ee47...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...