Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #21 Skrevet 17. april 2005 Akkurat det tviler jeg på. Da veit du ikke hva du snaskker om!
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #22 Skrevet 17. april 2005 Helt utrolig at folk ikke kan kaste sneiper ja.. Utenfor blokken min (hvor det er sandkasser og lekestativ er det SÅ utrolig mange sneiper. Virker som om folk kaster de ut fra vinduet..? Ville ikke likt at mine barn lekte blant flere tusen sneiper. En annen ting som irriterer meg er tyggis på gata...
Laila Skrevet 17. april 2005 #23 Skrevet 17. april 2005 På lekeplasser er det eneste stedet jeg ikke kaster sneiper på. Der leker jo unger,og det er noe helt annet.Se mamma,gul namenam. Det var en som spurte om det tetter sluket.JAAAA!! Jeg har nettopp hatt arbeidere her til å pusse opp badet.Tilslutt ble det ferdig.Jeg kastet meg i dusjen glad og fornøyd. Alt var tett og jeg fikk oversvømmelse.Opp av sluket kom sneipene til arbeiderene.Jeg var hysterisk rasende.De hadde bare kastet de oppi der mens de jobbet.Grr.
Rullekrøll Skrevet 19. april 2005 #24 Skrevet 19. april 2005 Jeg er selv røyker men er helt enig i at mann skal bruke askebeger eller søppelbøtter. Hvis mann passer på å stumpe forsvarlig er det ikke farlig. Det er to ting til som er viktig og det er at mann ikke skal forurense naturen. Det er en ting som er enda mere farlig enn at det brenner i en søplebøtte og det er hvis det beggyner å brenne i naturen. Det må ikke skje!!!!!! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå