AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Hei! Jeg er student og har et stramt budsjett, men unner meg en tur til varmere strøk i sommer, rett etter siste eksamen for i år er levert (rundt 10. juni). Hvis du kunne reist til et land, hvilket hadde det vært? Fly og hotell bør ikke koste mer enn 4000, max (ca) 5000 kr. Jeg var på kreta i fjor, og ønsker å dra til et nytt sted i år. En ny gresk øy eller et helt nytt land. Eneste kriteriene er at det må være godt og varmt, ha bademuligheter (strand), shopping i samme by eller naboby er et pluss og god og billig mat ute. Anonymkode: 5b5f7...7e4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Bulgaria. Jeg ville aldri dratt tilbake dit, men det er i alle fall billig der Anonymkode: 77326...80c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 16 timer siden, reiseglad skrev: Stramt budsjett? Albania😊 Dette! 👍🏼 Anonymkode: df715...b66
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Bulgaria var greit og billig. Var i Varna en uke. Det var varmt, fin strand i byen, god mat (men, sjekket ut restaurantene på tripadvisor først), billig mat og drikke. Mye fattigdom der, lite shopping da, synes jeg Anonymkode: fb3fc...e04
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Om du drar ca 8. juni så er det flere charterturer som koster ca 4000 kr om du reiser alene. Venter du en uke så er det dyrere pga skoleferie. Alternativt å finne en restplass. Let etter små og enkle hoteller. Anonymkode: f7224...4cc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 Om du skal ha billig flybillett, så kommer det an på hvor du holder til også da... Jeg og foreldrene mine pleier reise sammen på ferie, dem betaler vanligvis 2000,- mer enn meg for fly, jeg flyr fra gardermoen. Jeg har også mulighet til å ta billig buss/tog til f.eks Arlanda og har spart 1500,- for flybillett en vei til kroatia ved å reise fra sverige istedet. Anonymkode: f74a4...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå