Gå til innhold

Hvorfor plutselig så interessant for tidligere mobbere/folka på oppvekststedet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det irriterer meg. Jeg flyttet derfra så fort det lot seg gjøre. Nå er jeg 29 og har bodd også i utlandet. Når folk har fått øye på meg når jeg har vært og besøkt mamma, så tikker det inn meldinger fra menn derfra, i tillegg begynner de værste tidligere mobberne å følge meg på instagram. Ser alltid story og legger meg til på facebook. Det irriterende er....at jeg prøvde desperat å passe inn alle årene jeg bodde der, men nei..jeg ble oversett, kalt stygge ting, bedt om å pelle meg vekk. I tillegg holdt jeg på å få venner, men de avlyste alltid med meg for så å gjøre avtaler seg i mellom. Men nå er det jo nettopp disse sol alltid ser storyen min. Hvorfor blir jeg interessant nå som de overhode ikke er interessant for meg lenger? Etter å ha reist, så har jeg fått opp øynene og interesse for andre kulturer, møtt så mye spennede mennesker fra andre land som har et annet syn på livet enn dette firkantede livet "vårt". Livet i hjembygda virker nå døden, og NÅ er jeg plutselig interresant der :( noen av dem bor der med familie, det er fremdeles samme gjengen som sitter på den lokale puben. Jeg vil selvfølgelig ikke bli sammen med noen av dem, de er ikke interessante i det hele tatt. De har bare stagnert i den trygge bobla. 

Anonymkode: 902eb...10c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poster du ennå en tråd om dette? Har sett en tråd tidligere om nøyaktig samme sak, samme historie. Hold deg til den, og ikke post stadig nye om samme greia.

Anonymkode: 1f477...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Blokker 

Anonymkode: a180f...f88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør dem?

Anonymkode: 8750e...a9b

Gjest Nina1975
Skrevet

Du er vel blitt pen. Enkelt og greit. Menn er ofte enkle sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke verre enn at du blomstrer, og har blitt en mer interessant person. Du kan selvsagt velge å ikke ha noe med disse folka å gjøre. Så hva er problemet?

Anonymkode: 53543...ea5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de er nysgjerrige nå som du har et liv og kommet deg bort derfra. Veldig typisk sjekkestrategi/nå skal vi finne noe nytt å hakke på-opplegg.

Ville gjort profiler på instagram/facebook private og blokkert/fjernet dem. På instagram kan du blokkere, for å unblokke og da fjernes de fra dine følgere listen uten at du behøver å ha de på blokkert listen inne på kontoen. Facebook er vel enklere å blokke/fjerne.

Anonymkode: 07e73...ad4

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ikke gi dem noe av deg selv, ikke legg dem til noen plass. Vis at du er bedre enn dem :)

Skrevet

Hva med å gi dem beskjed om hvorfor du ikke ønsker kontakt? Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for mange å bare være ærlig med andre.. 

Etter min mening er det du som fremstår dårlig om du bare blokkerer uten noen som helst form for forklaring.. Kanskje de ikke er klar over hva de gjorde? Kanskje de ikke husker det? Kanskje de tror det ikke var så ille som du oppfattet det som den gang.. 

Det er ikke rart det er mye dritt og krig i verden når mennesker ikke engang klarer snakke til andre og fortelle hvorfor de gjør ting.. 

Skrevet
3 timer siden, PetraPerlesukker skrev:

Ikke gi dem noe av deg selv, ikke legg dem til noen plass. Vis at du er bedre enn dem :)

Det gjør man ved å bruke ordene sine man lærte på skolen.. Og forklare hvorfor man ikke ønsker kontakt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...