Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gi bud på bolig å si at budet står om omkostninger er inkludert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha forbehold om alt mellom himmel og jord, men jeg tviler på at det blir godtatt.

Kan du ikke by mindre, og betale omkostningene selv? Man får ofte låne penger til disse, så lenge man ikke byr milevis over prisantydning. 

Anonymkode: de972...536

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan ha forbehold om alt mellom himmel og jord, men jeg tviler på at det blir godtatt.

Kan du ikke by mindre, og betale omkostningene selv? Man får ofte låne penger til disse, så lenge man ikke byr milevis over prisantydning. 

Bare lurte på om det var mulig, da jeg ikke finner noe om det på nettet 🤔

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Missk89 skrev:

Bare lurte på om det var mulig, da jeg ikke finner noe om det på nettet 🤔

Det er jo mulig, men slike ting blir som regel avslått. De ser det nok som urimelig. Omkostninger er jo en kostnad du bare må regne med om du skal kjøpe bolig. Du får ikke avslag på vaskemaskina fordi du måtte leie en varebil heller, det er din kostnad for å få kjøpt varen. 

Er det selveier og høy dokumentavgift? Jeg ville satset på å by tilsvarende mindre istedet. :)

Skrevet

Nei vi endte bare med en samtale her om rare bud på boliger, så havnet vi inn på det med omkostninger :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe problem å regne ut hva omkostningene blir, og så bare by en sum som blir riktig for deg/dere når omkostningene regnes med?

Nå klarer sikkert megler/selger å regne ut det selv, så det er sikkert mulig. Det ser bare litt rart ut.

Anonymkode: 59a59...38c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...