AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Har vært under veldig stort press den siste tiden av personlige grunner, og har ikke prioritert å lese og gjøre oppgaver i Ex. Phil som er en del av bachelorgraden jeg går. Kan jeg bare ta det til neste år i stedet? Anonymkode: f58db...cd5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Du kan ta konteeksamen neste år/semester (kommer an på skolen). Anonymkode: c99d0...c9a 3
Miska Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Seminarmodell eller eksamensmodell? Og hvilket år av graden går du?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Ex-phil er ikke annet enn terrorisme, laget for å terrorisere studenter mentalt og få dem til å sløse bort tiden deres på dette latterlige faget som krever 10 studiepoeng. Ingen andre land har dette tullete faget! Folk som går på BI slipper unna dette også. Anonymkode: 57edd...245 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 Tok ExPhil i 1992. Eksisterer det enda? 😳😳 Anonymkode: ecf8a...9b7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 Du kan helt sikkert ta det et annet semester. Snakk med studieveileder. Det er bare et tullefag Anonymkode: eb706...ee7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #7 Skrevet 7. mars 2019 Jeg synes Ex.Phil (og filosofi generelt) er et interessant og nyttig tema - husk at det tross alt er grunnmuren til høyere utdanning :-) Men, ja, det føltes også som et slit for min del. På min første Bachelorgrad (Ingeniør) så hadde vi faktisk ingen filosofi, men heller fag innen bedriftsøkonomi / ledelse. På Master så fikk jeg godkjent det faget, og måtte altså aldri ta ex.phil for min Mastergrad. På min andre Bachelor, da Øk.Ad, så måtte vi ta faget. Det var et slit fordi det var ukentlige oppgaver, og jeg var veldig opptatt med andre fag...fikk ikke den store nytten av faget der og da, fordi det bare føltes ut som ekstra slit jeg måtte gjøre Anonymkode: 68999...1df
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #8 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Ex.Phil (og filosofi generelt) er et interessant og nyttig tema - husk at det tross alt er grunnmuren til høyere utdanning 🙂 Men, ja, det føltes også som et slit for min del. På min første Bachelorgrad (Ingeniør) så hadde vi faktisk ingen filosofi, men heller fag innen bedriftsøkonomi / ledelse. På Master så fikk jeg godkjent det faget, og måtte altså aldri ta ex.phil for min Mastergrad. På min andre Bachelor, da Øk.Ad, så måtte vi ta faget. Det var et slit fordi det var ukentlige oppgaver, og jeg var veldig opptatt med andre fag...fikk ikke den store nytten av faget der og da, fordi det bare føltes ut som ekstra slit jeg måtte gjøre Anonymkode: 68999...1df Jeg er uenig. Det er der fordi det alltid har vært der. Anonymkode: 39340...c33 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #9 Skrevet 7. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: husk at det tross alt er grunnmuren til høyere utdanning 🙂 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er uenig. Det er der fordi det alltid har vært der. Jeg er også uenig. I dag tar de fleste høyere utdanning for å holde tritt med kunnskapssamfunnet, ikke fordi man nødvendigvis skal drive med (selvstendig) vitenskap. Anonymkode: 6ad52...cec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå