Gå til innhold

Har bestemt meg for å få fillers i leppene. Dere som har tatt det:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men ser det er litt forskjellig å velge mellom, også mengde, og derfor forskjellig priser å finne. Hva valgte du og hva kostet det? Hvor lenge varer effekten? 

Jeg har knøttliten munn. Den er veldig liten i forhold til nesa, og forsvinner igrunnen.. Den er både kort og smal og fullstendig uten volum. Det henger også litt i vikene så jeg ser dritsur ut. Hater å se bilder som blir tatt uten min viten for om jeg ikke anstrenger meg for å smile så ser det ut som at jeg mistrives fullstendig. Drømmer om Selena Gomez sine lepper. 

Anonymkode: 3600c...e3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig med 1 ml.  Vær helt sikker før du bestemmer deg for det. Og spør om alt du lurer på til behandleren som vurderer og lytter. De vet hva som kler deg best osv. 

Anonymkode: 628db...771

• Liker 1
Skrevet

Tok 1 ml, betalte ca 3000kr og det varte i 3 måneder. Jeg ville bare sjekke ut om jeg passet med det. Og om man ikke visste om det så syntes det ikke. 

Kunne tenkt meg det igjen, men det var så vondt at jeg ikke tør. Jeg seriøst skrek og vred meg i stolen. Har tatovert øyenbryn noen ganger, og det var OK vondt, men fytti katta, leppene, selv med bedøvelseskrem, er det værste. 

Skrevet

Har tatt Restylane en gang, eneste som skjedde var at det ble hovent i tre dager også forsvant det... kostet 3600kr. Bortkastede penger, prøvde å klage men da sa de bare at "det bruker å bli sånn første gangen" og ville at jeg skulle betale på nytt og gjøre det igjen for full pris. Om du skal gjøre det er det lurt å forhøre seg rundt, sjekke instagram/facebook til klinikkene.. vis frem bilde av hvordan resultat du vil ha og still spørsmål.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har tatt 1 mL Teosyal Kiss x 3 som jeg betalte rundt 2500 for hver gang, og det er som sagt over vanlig at mye av filleren forsvinner første gang man fyller på. Dette er en helt vanlig reaksjon fra kroppen. Det betyr også at dette ikke er permanent slik at dersom det ikke ble helt slik som du hadde tenkt deg, så er det heldigvis ikke umulig å bli kvitt etter hvert. Det ble anbefalt å fylle på flere ganger da resultatet ville sitte lenger hver gang, og det har det faktisk gjort hos meg. Jeg har ikke fylt på siden mai i fjor, men det er så vidt man ser forskjell fra da hevelsen var gått ned til nå.

Angående smerten så spørs det mye på hvor høy smerteterskel man har. Jeg tåler en del og synes ikke det var så grusomt.. og jeg hadde ikke bedøvelseskrem på heller. Men det er jo veeldig individuelt.. Synes derimot det var verdt det, da leppene mine er mye finere nå både i volum og form enn hva de var før 😄 

Endret av Brillekatten
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt 1 ml. Så det nesten ikke, men jeg har noe fyldige lepper naturlig. Har etterfylt 0,5 av og til, men nå orker jeg ikke mer for det er så vondt at tårene spruter hver eneste gang uavhengig av behandler 

Anonymkode: a4b5d...ddd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok 1 ml og følte ikke at det syntes (etter at hevelsen hadde gått ned). Men i ettertid ser jeg på bilder at det syntes! Hadde den såkalte duck-overleppen. Ikke mye, men nok til at det var synlig. Men som sagt så jeg ikke dette selv. 

Mine foreldre så det da jeg dro til dem på helgebesøk, og jeg hadde ikke fortalt dem at jeg hadde tatt filler. Det var flaut! 

Ville ikke anbefalt filler. 

Anonymkode: f04de...5d4

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Gjest Brunette89
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer. Har tatt ulike varianter av Restylane, aldri mindre enn 1 Ml. Ikke veldig vondt da bedøvelseskremen er ganske heftig. Varte bare noen uker første fyll, men nå 3 år etterpå har det nesten satt seg permanent . Fyller på kanskje en gang i året, 2800kr ( Lillestrøm ) 

AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2019 den 23.20, Brillekatten skrev:

Har tatt 1 mL Teosyal Kiss x 3 som jeg betalte rundt 2500 for hver gang, og det er som sagt over vanlig at mye av filleren forsvinner første gang man fyller på. Dette er en helt vanlig reaksjon fra kroppen. Det betyr også at dette ikke er permanent slik at dersom det ikke ble helt slik som du hadde tenkt deg, så er det heldigvis ikke umulig å bli kvitt etter hvert. Det ble anbefalt å fylle på flere ganger da resultatet ville sitte lenger hver gang, og det har det faktisk gjort hos meg. Jeg har ikke fylt på siden mai i fjor, men det er så vidt man ser forskjell fra da hevelsen var gått ned til nå.

Angående smerten så spørs det mye på hvor høy smerteterskel man har. Jeg tåler en del og synes ikke det var så grusomt.. og jeg hadde ikke bedøvelseskrem på heller. Men det er jo veeldig individuelt.. Synes derimot det var verdt det, da leppene mine er mye finere nå både i volum og form enn hva de var før 😄 

men når man tar det første gang,og mye av det forsvinner, hvor i kroppen forsvinner det? Ut i blodet? 

Anonymkode: 96894...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...