AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Hvordan gjorde du det med dine 8. Klassinger når de skulle feire bursdagen sin? Vi er veldig i tvil, så trenger inspill. Anonymkode: 79e1f...1e0
Bimle Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Mine ønsket bare de nærmeste vennene. Jeg laget hjemmelaget pizza/taco og siden begge er gamere så hadde de LAN. Spørs jo veldig på hvordan 8. klassingen din er da? 1
Sirah Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Det kommer jo helt ann på 8-klassingen. Det vanlige er vel å lage pizza eller taco eller noe lignende og la de bestemme selv.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Han fikk med seg to kompiser og så dro de på kino med mcdonaldsbesøk etterpå. Det var det han ønsket. Anonymkode: 99670...339 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 Her har de bedt de beste vennene også kjøper de inn pizza eller har taco. Anonymkode: eef01...0f1
Duff Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 Mine har fått bestemme selv. Ofte pizza og PS spill. Kjøpte partyhatter og sjørøvertallekner ett år og det var faktisk veldig populært.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. mars 2019 #7 Skrevet 7. mars 2019 Spør barnet ditt, om hva han eller hun ønsker.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #8 Skrevet 7. mars 2019 Hvorfor ikke prøve å gjøre det barnet ønsker? Anonymkode: a2d7a...a32
Diamant20 Skrevet 7. mars 2019 #9 Skrevet 7. mars 2019 Spør ungen din, men det er fint å invitere alle av samme kjønn i klassen hvis det ikke skjer så ofte.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #10 Skrevet 7. mars 2019 Lurer egentlig på det samme. Min går i 7. og har bursdag i desember. Med mindre hele jentegruppen er født Aug til november, så kommer hun til å være en av de første til å ha bursdag på ungdomsskolen. Pr idag så er hun nest sist i året. En som har dagen etter hennes. Tenkte kanskje at skolen vil kalle til foreldremøte før bursdagen så vi kan ta opp i fellesskap hva som er bør gjøres. Anonymkode: 4f95a...c33
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #11 Skrevet 7. mars 2019 Jeg har spurt datteren min, som jeg skrev i hi; vi er veldig i tvil. Beklager for lite informasjon, vi er usikker på om hun skal invitere nye klassen, gamle klassen eller håndball laget. Det er bare en fra den nye klassen som har invitert og hun inviterte bare de fra hennes gamle skole. To av veninnene til datteren min har invitert henne i en bursdag hvor de har vært en liten gruppe. (Ikke samme gruppe) Datteren min har mange å være med, hun er ofte med folk etter skolen, i helger og ferier. Men som hun selv sier så har hun ingen som hun annser som nær. (Andre gjør nok det med henne, nettop fordi datteren min lytter til andre mens ingen lytter på henne.) Derfor føler ikke hun for å invitere en liten gruppe. Hun er heller ikke så mye med de i klassen sin, men vi føler at det er det «rette». Hun er i tvil om hun skal invitere gamle klassen pga at hun missliker en jente. (En utrolig frekk unge, som jeg gjerne ikke vil ha her hjemme) vi har masse dilemmaer, så jeg ville bare ha litt inspill på hva andre pleier å gjøre. Anonymkode: 79e1f...1e0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #12 Skrevet 7. mars 2019 Da jeg begynte på ungdomsskolen fikk jeg selv lov til å bestemme hvem jeg ville invitere. Mener å huske jeg inviterte 4-5 jenter fra klassen på barneskolen på bowling Anonymkode: 1b748...22a
Duff Skrevet 7. mars 2019 #13 Skrevet 7. mars 2019 Kan hun ikke velge på tvers av skole og håndball? Regn ut hvor mange dere har plass til og så er det begrensningen i antall.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #14 Skrevet 7. mars 2019 Min hadde ni av de nærmeste venninnene på overnatting. Vi bestilte pizza til de og så dro vi ut å spiste mens de hadde stua for seg selv. Hadde også kjøpt inn potetgull og godteri. Når vi kom hjem fortsatte de "festen" i kjellerstuen hvor de så film og la seg til å sove etterhvert. Anonymkode: 4abb4...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå