AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #21 Skrevet 7. mars 2019 Jeg tok en tatovering mellom brystene på åttitallet, da jeg var ung og vakker. Nå, over 30 år senere, er den ikke særlig sexy og fin lenger, da huden har rynket seg mellom puppene. Sånne tatoveringer er bare kule når man er ung. Anonymkode: 84b45...044 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #22 Skrevet 7. mars 2019 Synes det er harry. Det er nok nåtidens tramp stamp og om 5-10 år så tar det nok over ordet tramp stamp. Anonymkode: 0bfd0...6f1 2
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #23 Skrevet 7. mars 2019 10 minutter siden, KittyNose skrev: Synes det bør være litt størrelse på den hvis man først skal ha jeg da Det blir min første tatovering som ikke er på armene, så jeg er så redd for å gå fort stort. Får eventuelt bygge på den senere
Mr. Kilmister Skrevet 7. mars 2019 #24 Skrevet 7. mars 2019 14 minutter siden, Chicchi skrev: Nei altså, det er sprekk jeg ikke har. Brystene mine peker ut til hver sin side og det er liksom så mye mellomrom mellom dem. Behå bruker jeg ikke, så de blir heller aldri klemt sammen slik at den ikke synes. Ok, vanskelig å si. Men selv ville jeg gitt blanke F i hva andre mener. Du kan ta en som går vekk etter noe vask å se om du fortsatt vil ha en.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #25 Skrevet 7. mars 2019 Tatoveringer på 2 cm er ikke å anbefale. De "sklir" utover med årene og blir seende ut som føflekker Anonymkode: eae8a...d82
Pal Fungi Skrevet 7. mars 2019 #26 Skrevet 7. mars 2019 6 minutter siden, Chicchi skrev: Det blir min første tatovering som ikke er på armene, så jeg er så redd for å gå fort stort. Får eventuelt bygge på den senere Skjønner den 🙂 Selv begynte jeg stort og min første tatovering er ca. 30 cm lang. Men den er på leggen da 😛
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #27 Skrevet 7. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatoveringer på 2 cm er ikke å anbefale. De "sklir" utover med årene og blir seende ut som føflekker Anonymkode: eae8a...d82 Ja, med eldre metoder. Såkalt punkttatovering er mer holdbare
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #28 Skrevet 7. mars 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok en tatovering mellom brystene på åttitallet, da jeg var ung og vakker. Nå, over 30 år senere, er den ikke særlig sexy og fin lenger, da huden har rynket seg mellom puppene. Sånne tatoveringer er bare kule når man er ung. Anonymkode: 84b45...044 Det går sikkert an å fikse på hvis du går til en dyktig tatovør dagens tatovører veit hva de driver med og er de seriøse, vil de ikke at man skal se fæl ut om 30 år. Endret 7. mars 2019 av Chicchi
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #29 Skrevet 8. mars 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Tatoveringer på 2 cm er ikke å anbefale. De "sklir" utover med årene og blir seende ut som føflekker Anonymkode: eae8a...d82 Det kommer helt an på motiv/detaljer. Jeg har to stk på 1,7cm ca, 15 år gamle nå, og er fortsatt fine! TS: om det er såpass liten tatovering du ønsker, så ville jeg gått for det om det er noe du selv ønsker. Anonymkode: 0bd4b...b6c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #30 Skrevet 8. mars 2019 Har aldri likt sånn type tattovering, men omg det bildet du postet. Hadde jeg hatt cash nå hadde jeg vært på studio allerde 😂 Anonymkode: e91a0...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå