Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Hei, jeg har i flere år vurdert å ta tatovering i kløfta mellom brystene mine og lurer på om noen her inne har erfaringer med det. Grunnen til at jeg vil ta det er fordi jeg synes det er dødstøft og veldig pent og jeg skal ta en bitteliten en på under 2 cm, så ingen svære greier. Problemet er samboer, familie og egentlig alle i kretsen min; folk mener det er en ufattelig dum og harry idé, men det såreste er kjæresten min. Han sier at puppene mine er noe han tenner på og ettersom han ikke liker tatoveringer (til tross for at jeg har flere på armene), ber han meg om å la være å tatovere meg akkurat der. Det er liksom "hans" kroppsdel. Jeg liker ikke å ha utringede topper fordi jeg synes at brystene henger sånn, noe de alltid har gjort, og kunne tenke meg å bare ha noe som pynter litt på det området. Dessuten, ettersom jeg har mange tattiser på armene, synes jeg det vil se mer harmonisk ut med en liten fin en i midten. Jeg prøver å bruke mer utringede topper og vil gjerne at den skal synes litt når jeg våger å vise fram litt hud. Jeg vil bare høre om noen her har det og opplevde at folk var ekstremt negative til det. Erfaringer? (please ikke fortell meg at dere synes det er stygt, det hører jeg ofte nok. Jeg synes det er lekkert, dermed basta)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Skjønner kjæresten din godt. Håper han vinner den diskusjonen. Anonymkode: 47d6e...f1b 8
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner kjæresten din godt. Håper han vinner den diskusjonen. Anonymkode: 47d6e...f1b Buu.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Jeg har en. Det var kjempe vondt, men så er min ganske stor. Synes det er fint, mannen var uenig da han ikke liker tattoveringer men han lever greit med det og lider ingen nød. Anonymkode: cb2e9...5f1
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en. Det var kjempe vondt, men så er min ganske stor. Synes det er fint, mannen var uenig da han ikke liker tattoveringer men han lever greit med det og lider ingen nød. Anonymkode: cb2e9...5f1 He he, enkelt og greit! Tviler på at typen vil lide noen nød heller, men han er litt sånn puppegal, så skjønner jo at han vil passe på dem Smerten er jeg ikke det dugg redd for. Har høy smertegrense for sånne ting. Tenkte du i det hele tatt på ham da du tok den? Ble han sur? Hva opplever du ellers i det offentlige rom? Negative/positive kommentarer?
Oppgitt78 Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 Du bestemmer over din kropp.. Så enkelt er det faktisk!
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #7 Skrevet 7. mars 2019 17 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Du bestemmer over din kropp.. Så enkelt er det faktisk! Hundre prosent enig, men man vil jo gjerne være litt digg for han som man skal bo med. Best case scenario hadde vært om jeg klarte å overtale ham til å se hvor stilig det er.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #8 Skrevet 7. mars 2019 Det er jo så sinnsykt stygt. Anonymkode: fe6c9...3f1 4
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #9 Skrevet 7. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo så sinnsykt stygt. Anonymkode: fe6c9...3f1 Nope, synes ikke jeg. Det er lekkert og feminint.
Mr. Kilmister Skrevet 7. mars 2019 #10 Skrevet 7. mars 2019 3 timer siden, Chicchi skrev: Hei, jeg har i flere år vurdert å ta tatovering i kløfta mellom brystene mine og lurer på om noen her inne har erfaringer med det. Grunnen til at jeg vil ta det er fordi jeg synes det er dødstøft og veldig pent og jeg skal ta en bitteliten en på under 2 cm, så ingen svære greier. Problemet er samboer, familie og egentlig alle i kretsen min; folk mener det er en ufattelig dum og harry idé, men det såreste er kjæresten min. Han sier at puppene mine er noe han tenner på og ettersom han ikke liker tatoveringer (til tross for at jeg har flere på armene), ber han meg om å la være å tatovere meg akkurat der. Det er liksom "hans" kroppsdel. Jeg liker ikke å ha utringede topper fordi jeg synes at brystene henger sånn, noe de alltid har gjort, og kunne tenke meg å bare ha noe som pynter litt på det området. Dessuten, ettersom jeg har mange tattiser på armene, synes jeg det vil se mer harmonisk ut med en liten fin en i midten. Jeg prøver å bruke mer utringede topper og vil gjerne at den skal synes litt når jeg våger å vise fram litt hud. Jeg vil bare høre om noen her har det og opplevde at folk var ekstremt negative til det. Erfaringer? (please ikke fortell meg at dere synes det er stygt, det hører jeg ofte nok. Jeg synes det er lekkert, dermed basta) Hva slags motiv vil du ha?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #11 Skrevet 7. mars 2019 55 minutter siden, Chicchi skrev: He he, enkelt og greit! Tviler på at typen vil lide noen nød heller, men han er litt sånn puppegal, så skjønner jo at han vil passe på dem Smerten er jeg ikke det dugg redd for. Har høy smertegrense for sånne ting. Tenkte du i det hele tatt på ham da du tok den? Ble han sur? Hva opplever du ellers i det offentlige rom? Negative/positive kommentarer? Han ble litt snurt, men det gikk fint. Har ikke fått negative kommentarer fra noen. Anonymkode: cb2e9...5f1
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #12 Skrevet 7. mars 2019 7 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Hva slags motiv vil du ha? Noe lignende dette bildet, men enda mindre og ikke så mange detaljer. Vi snakker virkelig miniatyr-dekorasjon her.
Mr. Kilmister Skrevet 7. mars 2019 #13 Skrevet 7. mars 2019 Det passet på henne, men hvordan du vil se ut vet jeg ikke. Skal den være "inni kløfta" eller vil den syntes sånn? Du får tenke litt på det. 1
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #14 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev: Det passet på henne, men hvordan du vil se ut vet jeg ikke. Skal den være "inni kløfta" eller vil den syntes sånn? Du får tenke litt på det. Vel, jeg har ikke særlig til kløft ettersom mine bryster er store, men sitter langt fra hverandre, som hennes. Og jeg synes det området som er imellom passer ypperlig til en søt liten tattis. Men jeg vil jo gjerne at den skal synes når jeg har på noe som er dypt V-ringet, så min blir muligens bittelitt lenger opp.
Hattivatti Skrevet 7. mars 2019 #15 Skrevet 7. mars 2019 Din kropp, ditt valg. Jeg har for lengst sluttet å drøfte tatoveringsønsker med med mine nære og kjære fordi jeg ble lei av å konstant få negative tilbakemeldinger.
Mr. Kilmister Skrevet 7. mars 2019 #16 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Chicchi skrev: Vel, jeg har ikke særlig til kløft ettersom mine bryster er store, men sitter langt fra hverandre, som hennes. Og jeg synes det området som er imellom passer ypperlig til en søt liten tattis. Men jeg vil jo gjerne at den skal synes når jeg har på noe som er dypt V-ringet, så min blir muligens bittelitt lenger opp. Selvfølgelig har du kløft, men blir vel mer sprekk og da syntes den vel ikke🤔 1
Gjest NotYou Skrevet 7. mars 2019 #17 Skrevet 7. mars 2019 Jeg har en liten, men den vises nesten ikke i mellom brystene hvis jeg ikke ligger på ryggen eller drar de bort fra hverandre. Ikke så mange som ser den da, men mannen min elsker tatoveringene mine, så har ingen erfaringer med det 😕 Kjipt at han ikke liker tatoveringer når du liker det. På min kropp kommer det mer og mer. Noen er bestandig negative, men jeg elsker alt av blekk jeg har på huden, og man må gjøre det for sin egen del
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #18 Skrevet 7. mars 2019 3 minutter siden, Ryuk skrev: Din kropp, ditt valg. Jeg har for lengst sluttet å drøfte tatoveringsønsker med med mine nære og kjære fordi jeg ble lei av å konstant få negative tilbakemeldinger. Enig! Jeg elsker tatoveringer og føler meg så sikker og glad når jeg sitter i stolen og får blekk på kroppen, men når man alltid blir møtt med kommentarer som "du ødelegger kroppen din", "du som er ei så søt jente", "det der er skikkelig harry", så lar jeg det jo gå innpå meg. Jeg er dessverre ikke sånn som klarer å "børste det vekk". Kjæresten min sier ikke sånn, men jeg vet jo at han synes det er ufint. Og da er det liksom en jævel i meg som tenker at da skal jeg i vaffal ta den! Han som har lagt på seg ti kilo og dyrket fram en måne på toppen skal da ikke få være misfornøyd med at jeg forandrer kroppen?
Gjest Chicchi Skrevet 7. mars 2019 #19 Skrevet 7. mars 2019 5 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Selvfølgelig har du kløft, men blir vel mer sprekk og da syntes den vel ikke🤔 Nei altså, det er sprekk jeg ikke har. Brystene mine peker ut til hver sin side og det er liksom så mye mellomrom mellom dem. Behå bruker jeg ikke, så de blir heller aldri klemt sammen slik at den ikke synes.
Pal Fungi Skrevet 7. mars 2019 #20 Skrevet 7. mars 2019 Synes det bør være litt størrelse på den hvis man først skal ha jeg da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå