AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 I graviditeten la jeg på meg ekstremt mye, altså 22 kg. Jeg hadde allerede lagt på meg 5 kg siden røykeslutt året før. Heldigvis har jeg gått ned en del selv, selv om jeg har hatt et skandaløst kosthold. Jeg har gått ned 12 kg uten å prøve. Men jeg har enda 10 kg igjen (helst 15.) De er seige kg’er som har strandet der en mnd, så regner meg at jeg må jobbe litt for det. Nå har jeg endelig tatt tak og droppet snopet, og er bevisst på hva jeg spiser. Jeg startet på mandag 😅 Så til poenget! Jeg tok mål av midje, rumpe m.m og så at jeg har est ut overalt! 17 cm rundt hofte bl.a... Hva f! Til poenget: Når jeg når ønskevekten, er det sannsynlig at jeg får samme mål som før? Hvor lang tid tenker dere det vil ta å gå ned 15 kg på en sunn måte? 😳 Hadde godt mot til jeg så cm’erne, og nå angrer jeg skikkelig for at jeg trøstespiste sånn i barseltiden. Er 3 mnd siden fødsel, og ammer ikke av ulike årsaker, så det skader ikke barnet at jeg slanker meg. Vekt nå: 70 kg Før (mens jeg røykte): Vekt: 56 Min høyde er 167. Anonymkode: a4d32...869
Gjest BearMama Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 (endret) Når fettprosenten er tilbake der den var så vil du ha samme mål som før, men mulig du kanskje har mer hud etc som er vanskelig å vite før du har gått ned. Endret 7. mars 2019 av BearMama
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Det er vanlig at man blir bredere over hoftene etter svangerskap som ikke går bort Anonymkode: b75d0...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå