Sommerfugl Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Har du kontakt med eksen? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg har kontakt med en av eksene mine, vi er gode venner.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Jeg har en eks som jeg skulle ønske at jeg kunne ha mer kontakt med. Hanefar ser helst at jeg ikke har noe kontakt. (selv om det er mange, mange år siden) Vi var ikke sammen så lenge, og det ble slutt fordi vi begget flyttet til hver vår kant. Egentlig så burde vi ikke ha blitt sammen i det hele tatt, men bare vært venner. Det blir en og annen sms og mail, og når vi først snakkes, så er kontakten der. Vi begge har familie, og det er ALDRI snakk om flørting..... Helt sikkert fordi vi egentlig den gang også snakket om at vi burde bare være bestevenner :klem2: Resten av eksene har jeg ingen interesse av å ha noe kontakt med........
LilleBille Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Ja jeg har kontakt med exen - rimelig ofte også - ikke fordi jeg nødvendigvis har så veldig lyst - men fordi vi har barn sammen - og begge ønsker å følge dem skikkelig opp.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Nei! Selv om både han og jeg er voksne mennesker ser jeg ikke èn god grunn til å være venner med ham etter bruddet! Han dumpet meg og siden det har jeg i grunnen ikke noe behov for å oppsøke ham eller være med ham. Det ville føles veldig kunstig og falskt at vi først er sammen og nesten forlovet, for så plutselig bare være overfladiske venner der begge eventuelt møter nye. Det blir for dumt for meg. For meg er en ex en ex: Zero kontakt
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 Jeg har delvis kontakt med en av eksene mine. Det er vel mest fordi jeg enda har følelser for ham...
Dina Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 Jeg har en god del kontakt med eksen. Vi har barn sammen, og stiller alltid opp på foreldresamtaler på skolen o.l. sammen. I tillegg har vi delt bosted (annenhver uke hos hver av oss), så vi har en kjempegod dialog for å gjøre hverdagen best mulig for barna! Fungerer veldig bra! Har man barn sammen, er man "bundet" sammen for resten av livet uansett... da kan man like gjerne ha et godt forhold!
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #8 Skrevet 14. april 2005 Ja, jeg har kontakt med tre av dem . Men det er noe jeg må fordi jeg har barn med dem. To med den siste og før det en med de to andre. Ser på meg selv som en god far.
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2005 #10 Skrevet 15. april 2005 Har man barn blir man nødt til å forholde seg til ex-en. Ikke lite lett bestandig, jeg har måttet svelge mange særdelse hårete kameler. Men jeg regner med at det har vært litt det samme også for ham.-Så lenge jentene er trygge og har en hverdag som fungerer , er jeg fornøyd. Andre ex-er har jeg ingen kontakt med. Eneste unntaket er en jeg "var sammen med" i fjorten dager i sjuende klasse.Vi har litt kontak på meld og mail, og tar en kopp kaffe sammen en gang i blant.
Laila Skrevet 15. april 2005 #11 Skrevet 15. april 2005 Jeg har kontakt med faren til ungene mine,naturligt nok. Vi har hatt full krig en stund nå,men nå ser det ut til at vi er på samme spor igjen.JIPPI. Han andre har jeg absolutt ingen kontakt med,har ikke lyst. Hjort er hjort og elg er elg
Allianca Skrevet 15. april 2005 #12 Skrevet 15. april 2005 Jeg snakker med min eks etpar ganger i måneden på telefon. Hyggelig å holde kontakten. Vi kjenner jo hverandre, og hverandres venner og familie, veldig godt etter 6år som kjærester. Min mann har også kontakt med sin eks, og det synes jeg er helt greit. Synes det sier jo litt om han som person.
Gjest Formosiss Skrevet 15. april 2005 #13 Skrevet 15. april 2005 Nei, jeg er aldri særlig flink til å forbli venner med dem ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #14 Skrevet 15. april 2005 Litt på siden, men: Akkurat nå kjempeirritert på eksen :evil: Vi har en hund vi anskaffet sammen. Jeg har hunden nå, men han passer den når jeg er borte. Hunden er det eneste vi kranglet om hvem som skulle ha da vi gikk fra hverandre for tre år siden og han tagg og ba om å få passe den når jeg skulle bort. Men for et slit!! Kan aldri gi skikkelig svar på om han kan eller ikke når jeg spør og når jeg skal hente den igjen er det ikke måte på så mye dill-dall det er for å avtale et hentetidspunkt. Nå er det snakk om ferien. Han kan som vanlig ikke svare på om han skal være hjemme eller ikke, men vil svært gjerne passe den. Kjenner jeg han rett skal han inegen steder og blir hjemme hele sommeren. Skjønner ikke hvilke glede han finner i å lage så mye frem og tilbake om den enkleste ting: Tror han liker å late som han er veldig opptatt. Hvorfor jeg ikke finner noen andre til å passe hunden? - Fordi jeg vet hunden har det som en dronning hos eksen og at hun liker å være der, hvis ikke hadde jeg droppet det for lenge siden!
Tusseline Skrevet 15. april 2005 #15 Skrevet 15. april 2005 Det ble nylig slutt mellom meg og exen min, så vi har fortsatt litt kontakt. Kanskje det vil dabbe av etter en stund, gradvis, men det kan også hende vi holder kontakten.
Mossa Skrevet 15. april 2005 #16 Skrevet 15. april 2005 Nei ikke i det hele tatt!! Min første ønsker jeg ingen kontakt med, siden han var jævli vanskelig å bli kvitt i utgangspunktet. Den andre og jeg ble enige om ingen kontakt siden følelsene våre på det tidspunktet ikke hadde sluknet helt ...og nå 10 år senere ser jeg ingen grunn til å ta opp noen kontakt!
Colargol Skrevet 15. april 2005 #17 Skrevet 15. april 2005 Jeg har masse kontakt med x-en min, men vet ikke helt om det kommer til å vare så kjempelenge. Hvis en av oss får oss en ny kjæreste så kan det jo bli litt snodig.. Grunnen til at vi beholdt kontakten som venner er at etter mange år som kjærester så ble vennekretsene våre veldig blandet i hverandre og vi har mange felles venner utenom de vi hadde før vi traff hverandre også. Dessuten så bor/boddde vi i samme by, går på de samme utestedene og jobbet tidligere for samme firma. Så da ble vel konklusjonen at det var bedre å være venner enn å oppleve kjipe situasjoner i nesten alle sosiale anledninger! Problemet nå er vel at min ex er litt vel oppmerksomhetskrevende. Lurer litt på om han tror han kan få meg tilbake, noe som absolutt ikke er tilfelle!! :-?
pusla Skrevet 15. april 2005 #18 Skrevet 15. april 2005 Ene eksen min er en av mine beste venner i dag. Vi har et ukomplisert forhold, har aldri vært noen problemer sånn sett. Har også litt telefonkontakt med en annen eks, men vi var først og fremst gode venner. De andre har jeg ikke noe behov for å ha kontakt med, selvom jeg gjerne skulle visst hvordan det går med en av dem.
Pepita Skrevet 16. april 2005 #19 Skrevet 16. april 2005 Har ingen som helst kontakt med ene. En annen sender jeg litt mail med en gang i blant og snakker sammen hvis jeg møter på han. Koselig fyr han!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #20 Skrevet 16. april 2005 Jeg har ikke kontakt med min ex. Rett etter at det ble slutt hadde vi litt kontakt, det var vnskelig å bare kutte helt (var sammen i 8 år). Etter at jeg fant meg ny type, og han ny dame, mista vi gradvis kontakten. I dag treffer jeg han relativt sjeldent, og da tilfeldig (på butikken, kjøpesenteret...) Hyggelig å slå av en prat, og høre hvordan det går med han :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå