Arba Skrevet 7. mars 2019 #1 Del Skrevet 7. mars 2019 Hei, tar min andre oppkjøring i Stavanger neste uke kl 10:50. Har noen kjørt opp og besti/strøyk du? Hvilken sensor hadde du og hvem er verstingene på Stavanger trafikkstasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Del Skrevet 7. mars 2019 Jeg hadde på Stavanger! Jeg vet ikke om jeg bør nevne navnet her, men det var ei jente og hun var syykktt koselig. Hadde oppkjøring fra 10.50-12 selv, besto på første ^^ Synes det tidspunket var best, lite trafikk. Jeg kjørte ned til Sandnes Sentrum og lurte meg etterhvert ned til Sola så vet ikke hvordan det var andre plasser da, men jeg tipper lite😂 Anonymkode: f6d1d...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arba Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2019 Hun er jo offentlig, så du kan vel si fornavn? Birgitte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arba Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 8. mars 2019 Vil gjerne vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Del Skrevet 8. mars 2019 4 timer siden, AnonymAA skrev: Hun er jo offentlig, så du kan vel si fornavn? Birgitte? Bra gjetta! 😂😂 Anonymkode: f6d1d...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arba Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 8. mars 2019 Var det Birgitte? Har hørt mye fælt om henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arba Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 8. mars 2019 Hvilken dag var det på i uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arba Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 8. mars 2019 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #9 Del Skrevet 8. mars 2019 Det var Birgitte ja, på en onsdag. Synes ikke hun var fæl. Veldig nøye, men det må hun jo være. Vi lo jo gjennom oppkjøringen, soo~ Anonymkode: f6d1d...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå