AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg var helt uvitende om at man skal ta disse testene på kveldsurinen. Jeg har tatt tester i hver dag nå i 6 dager på morgenurinen med negativt resultat. Hvis jeg har hatt EL, ville testene ha vist negativ uansett? Burde de ikke ha vist positiv en av dagene i hvertfall? Eller er det slik at testene kun viser resultat på kveld/ettermiddag? Kjenner jeg blir litt stressa nå Anonymkode: 2c729...d5e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Noen har kort LH topp så du KAN ta morgen og kveld. På kvelden i 6-7tiden skal være mest gunstig så da tenker jeg jo at morgen i 6-7 tiden og kveld i 6-7tiden.. ? Hvis du ønsker å teste to ganger. Anonymkode: 3617c...dfc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen har kort LH topp så du KAN ta morgen og kveld. På kvelden i 6-7tiden skal være mest gunstig så da tenker jeg jo at morgen i 6-7 tiden og kveld i 6-7tiden.. ? Hvis du ønsker å teste to ganger. Anonymkode: 3617c...dfc Okei, takk for svar! da prøver jeg morgen og kveld fra idag. Håper jeg ikke har gått glipp av en EL Anonymkode: 2c729...d5e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Hvor sterke har testene vert da? Anonymkode: e52fb...eb3
Havfrue8 Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor sterke har testene vert da? Anonymkode: e52fb...eb3 Jeg har brukt CB sine. Selve testpinnen har alltid sett lik ut. En noe sterkere, og en svakere test..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå