Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kritt
Skrevet

Jeg har lyst på et par ekstra kule sneakers til våren. Har flere par kjedelige, men ønsker noen nye. Hvilke ønsker du deg, uavhengig av pris? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nike air max

Kari Traa har mange kule sneakers hvis du sjekker karitraa.no 👍

Men kommer jo veldig an på hva du syns er kult og hva jeg syns er kult da 🤷‍♀️

Anonymkode: c5b9a...20a

AnonymBruker
Skrevet

Slike platåsko som ligner på Buffalo vi brukte for 20år siden :)

Anonymkode: a89cc...2d2

Skrevet

Balenciaga triple S sneakers til 7000,-🙂. De koster litt mye så heldigvis har Zara og andre lignende sko!

Skrevet

Hva er forskjellen på sneakers og joggesko? Jeg vet ikke. Jeg bruker mest joggesko jeg som er lette å gå i. Helst svarte selv om det kanskje er litt kjedelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ED1478DC-A904-417C-A896-05239BA92D84.jpeg

7B5CFF29-0A0E-4D8D-9E9C-81DAACC65DBF.png

Anonymkode: de1b2...723

AnonymBruker
Skrevet

Nike, Fila og Adidas har utrolig mye lekkert for tiden, i flotte farger. Ikke så værst fra Reebok heller. 

Anonymkode: 4b952...a26

Gjest Kritt
Skrevet (endret)

Takker for tips!

Enig i at Balenciagas er fine, men utelukket å bruke så mye penger, grensen går i hvertfall ved halve prisen. Slike kraftige sneakers er kule, men spørs hvordan de vil se ut i størrelse 40 😮, de gjør seg best i ca. str. 37.

Disse ligner litt, og er også kule (og dyre, selv om de ligger på det halve av Balenciaga) (og frykter også disse vil se abnorme ut i 40) : https://www.mytheresa.com/eu_en/acne-studios-manhattan-sneakers-1136434.html?gclid=CjwKCAjwmq3kBRB_EiwAJkNDp9e9CpaPlfhhZPugfCVAFADmGc1_inuc6OwuUN8or618n2FvdEg7JxoCzhYQAvD_BwE&utm_source=sea_pla&utm_medium=google&utm_campaign=google_sea&ef_id=CjwKCAjwmq3kBRB_EiwAJkNDp9e9CpaPlfhhZPugfCVAFADmGc1_inuc6OwuUN8or618n2FvdEg7JxoCzhYQAvD_BwE:G:s

Mottar gjerne enda flere tips :)

Endret av Kritt
Gjest Kritt
Skrevet
På 8.3.2019 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Nike air max

Kari Traa har mange kule sneakers hvis du sjekker karitraa.no 👍

Men kommer jo veldig an på hva du syns er kult og hva jeg syns er kult da 🤷‍♀️

Anonymkode: c5b9a...20a

Nåja, synes Kari Traa-skoene er helt ok, og ser komfortable ut, men ikke veldig fine. Uansett - takk for tips.

AnonymBruker
Skrevet

Mine favoritter i vår er Puma Basket. Liten platform på noen cm, men ikke overveldende. En klassisk sko som jeg får brukt mye. 

Bilderesultat for puma basket

Anonymkode: 03e3c...5b4

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Floyd har også flere Kastel sneakers til redusert pris

Anonymkode: a912d...9b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sneakers, egentlig, men converse. Ingen over, ingen ved siden! Elsker converse. Går aldri av moten. 

Anonymkode: 7c450...c90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...