AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Datteren min har bestilt og betalt løsvipper fra Stinalashes.no (😖). Den 31. januar fikk vi mail fra stinalashes.no om at det var en pakke på vei til oss. Denne har vi fortsatt ikke mottatt og jeg har sendt mail flere ganger, men får ikke noe svar. Og så vidt jeg kan se, så er det kun via mail man kan ta kontakt. Ja, det var veldig dumt av henne å bestille uten å undersøke bedre i forkant, men den diskusjonen er i hvert fall vi ferdig med. Det jeg lurer på er hvor jeg klager inn slike hendelser? Er det Forbrukerrådet? Anonymkode: a5a3c...8ed
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Skkriv kommentar op bloggen og instagrammen hennes om at du ikke får svar på mail og at du ikke har mottat bestilling. Kanskje hun reagerer når alle kan se kommentar da den er offentlig på sosiale medier Anonymkode: 19a77...7fc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Takk for tips 😊 På bloggen er kommentarfeltet stengt, men instagram'en kan jeg prøve. HI Anonymkode: a5a3c...8ed
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Hvis hun ikke har betalt så hva er problemet? Anonymkode: 46423...64c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun ikke har betalt så hva er problemet? Anonymkode: 46423...64c "Datteren min har bestilt og betalt løsvipper...." Leser du hl før du svarer? Anonymkode: 2fe60...78a 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 Har du betalt med kredittkort kan du ta kontakt med banken din for evt å få tilbake pengene. Anonymkode: d6ace...a8d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #7 Skrevet 7. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Datteren min har bestilt og betalt løsvipper fra Stinalashes.no (😖). Den 31. januar fikk vi mail fra stinalashes.no om at det var en pakke på vei til oss. Denne har vi fortsatt ikke mottatt og jeg har sendt mail flere ganger, men får ikke noe svar. Og så vidt jeg kan se, så er det kun via mail man kan ta kontakt. Ja, det var veldig dumt av henne å bestille uten å undersøke bedre i forkant, men den diskusjonen er i hvert fall vi ferdig med. Det jeg lurer på er hvor jeg klager inn slike hendelser? Er det Forbrukerrådet? Anonymkode: a5a3c...8ed Man betaler med kredittkort, og sender reklamasjon til kredittkortselskapet når man ikke får varene og heller ikke får svar fra butikken. Da refunderer kredittkortselskapet pengene og saken er ute av verden. Har du betalt med debetkort? Ikke mye annet å gjøre enn å se saken som tapt. Anonymkode: 61198...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå