Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min har bestilt og betalt løsvipper fra Stinalashes.no (😖). Den 31. januar fikk vi mail fra stinalashes.no om at det var en pakke på vei til oss. Denne har vi fortsatt ikke mottatt og jeg har sendt mail flere ganger, men får ikke noe svar. Og så vidt jeg kan se, så er det kun via mail man kan ta kontakt. Ja, det var veldig dumt av henne å bestille uten å undersøke bedre i forkant, men den diskusjonen er i hvert fall vi ferdig med. Det jeg lurer på er hvor jeg klager inn slike hendelser? Er det Forbrukerrådet?

Anonymkode: a5a3c...8ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skkriv kommentar op bloggen og instagrammen hennes om at du ikke får svar på mail og at du ikke har mottat bestilling. Kanskje hun reagerer når alle kan se kommentar da den er offentlig på sosiale medier

Anonymkode: 19a77...7fc

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips 😊 På bloggen er kommentarfeltet stengt, men instagram'en kan jeg prøve.

HI

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ikke har betalt så hva er problemet?

Anonymkode: 46423...64c

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ikke har betalt så hva er problemet?

Anonymkode: 46423...64c

"Datteren min har bestilt og betalt løsvipper...."

Leser du hl før du svarer?

Anonymkode: 2fe60...78a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du betalt med kredittkort kan du ta kontakt med banken din for evt å få tilbake pengene.

Anonymkode: d6ace...a8d

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min har bestilt og betalt løsvipper fra Stinalashes.no (😖). Den 31. januar fikk vi mail fra stinalashes.no om at det var en pakke på vei til oss. Denne har vi fortsatt ikke mottatt og jeg har sendt mail flere ganger, men får ikke noe svar. Og så vidt jeg kan se, så er det kun via mail man kan ta kontakt. Ja, det var veldig dumt av henne å bestille uten å undersøke bedre i forkant, men den diskusjonen er i hvert fall vi ferdig med. Det jeg lurer på er hvor jeg klager inn slike hendelser? Er det Forbrukerrådet?

Man betaler med kredittkort, og sender reklamasjon til kredittkortselskapet når man ikke får varene og heller ikke får svar fra butikken. Da refunderer kredittkortselskapet pengene og saken er ute av verden. Har du betalt med debetkort? Ikke mye annet å gjøre enn å se saken som tapt. 

Anonymkode: 61198...e9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...