Anonymburker Skrevet 4. juni 2020 #61 Skrevet 4. juni 2020 På 7.3.2019 den 9.28, AnonymBruker skrev: Den tanken har streifet meg flere ganger, så jeg må bare spørre om dere kvinner egentlig skjønner hvor ekstremt mye vi menn tenker på sex? Bare om jeg f.eks. snakker med en kvinnelig kollega eller en servitør, så går tankene over på sex så fort det er et brøkdels sekund stillhet. "Hvordan føles det å slikke henne, hva smaker hun?", "Hvor trang og våt er fitta hennes?", "Hva er det mest kinky hun har gjort?" eller "Når var sist hun svelget sæd?" er kun noen få eksempler på tanker vi har mens vi ser dere i øynene og smiler høflig. Og etter å ha levd noen år, vet jeg at svært mange menn tenker slik, ikke bare jeg. Kvinner er jo kjent for å være flinkere til multitasking enn oss, men når det kommer til å ha to tanker i hodet samtidig vil jeg påstå at menn er suverene. Det ligger vel i vår natur siden det er hankjønnet som alltid har vært parten som har oppsøkt det motsatt kjønn for å reformere seg. Men det hadde vært interessant å høre hva dere kvinner tenker om dette. Og dette handler selvsagt ikke om at vi ikke har respekt for dere, men vi er bare skrudd sammen slik at vi konstant tenker på å knulle dere så fort vi ser dere. Dere er fantastiske Anonymkode: e86d9...ded Dette var vel litt i overkant. Iallefall i forhold til hva jeg selv tenker. Her går det mer i "hun har så fin hud, øyne eller lepper". Tenker ikke så brutale tanker som deg, men ja; tanken på sex kan dukke opp om dama er attraktiv, så klart. Og det er jo ikke alle og enhver dame man tenker slikt om heller. Fins jo dem jeg snakker med som jeg overhodet ikke tenker på sex om. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #62 Skrevet 4. juni 2020 Kvinner er minst like kåte som menn, så slapp av. Anonymkode: 8f925...88b 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #63 Skrevet 4. juni 2020 On 3/7/2019 at 9:28 AM, AnonymBruker said: Den tanken har streifet meg flere ganger, så jeg må bare spørre om dere kvinner egentlig skjønner hvor ekstremt mye vi menn tenker på sex? Bare om jeg f.eks. snakker med en kvinnelig kollega eller en servitør, så går tankene over på sex så fort det er et brøkdels sekund stillhet. "Hvordan føles det å slikke henne, hva smaker hun?", "Hvor trang og våt er fitta hennes?", "Hva er det mest kinky hun har gjort?" eller "Når var sist hun svelget sæd?" er kun noen få eksempler på tanker vi har mens vi ser dere i øynene og smiler høflig. Og etter å ha levd noen år, vet jeg at svært mange menn tenker slik, ikke bare jeg. Kvinner er jo kjent for å være flinkere til multitasking enn oss, men når det kommer til å ha to tanker i hodet samtidig vil jeg påstå at menn er suverene. Det ligger vel i vår natur siden det er hankjønnet som alltid har vært parten som har oppsøkt det motsatt kjønn for å reformere seg. Men det hadde vært interessant å høre hva dere kvinner tenker om dette. Og dette handler selvsagt ikke om at vi ikke har respekt for dere, men vi er bare skrudd sammen slik at vi konstant tenker på å knulle dere så fort vi ser dere. Dere er fantastiske Anonymkode: e86d9...ded Nei, det er ikke normalt å tenke slik. Du tenker slik fordi du ser på kvinner som objekter. -Mann 41 Anonymkode: 4a592...fe2 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #64 Skrevet 4. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke normalt å tenke slik. Du tenker slik fordi du ser på kvinner som objekter. -Mann 41 Anonymkode: 4a592...fe2 Det var godt å høre! Greit å tenke endel på sex, men dette ble for mye og for voldsomt etter min mening. Hilsen kvinne Anonymkode: 88a6f...52a 1
Almond Skrevet 10. juni 2020 #65 Skrevet 10. juni 2020 Kunne jeg valgt meg en superkraft tror jeg faen meg jeg ville valgt at jeg kunne se/høre tankene til menn. Kun når/hvis dem tenker noe seksuelt eller annet hyggelig om meg 😂😂 kunne hatt det så satans gøy i hverdagen da 🥳 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #66 Skrevet 10. juni 2020 4 timer siden, Almond skrev: Kunne jeg valgt meg en superkraft tror jeg faen meg jeg ville valgt at jeg kunne se/høre tankene til menn. Kun når/hvis dem tenker noe seksuelt eller annet hyggelig om meg 😂😂 kunne hatt det så satans gøy i hverdagen da 🥳 Det er bare å bruke øynene det. Ikke veldig vanskelig å spotte en kåt mann 😅 Anonymkode: da585...6af
Almond Skrevet 11. juni 2020 #67 Skrevet 11. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å bruke øynene det. Ikke veldig vanskelig å spotte en kåt mann 😅 Anonymkode: da585...6af Det finnes overraskende mange menn som er kjeeeedelige der 🤷♀️ Men forståelig. Hinter dem om noe som helst så blir dem jo beskyldt for alt mulig greier. Sånn har det blitt, og sånn må det nesten bare være. Ikke alle er som meg 😅
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #68 Skrevet 11. juni 2020 On 6/4/2020 at 6:21 PM, AnonymBruker said: Nei, det er ikke normalt å tenke slik. Du tenker slik fordi du ser på kvinner som objekter. -Mann 41 Anonymkode: 4a592...fe2 Amen. Menn som ser på kvinner som objekter som eksisterer for å tilfredsstille dem seksuelt er innmari lite sexy. Og de er antagelig ikke særlig gode elskere. Anonymkode: b3815...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå