Gjest Paramount Skrevet 7. mars 2019 #21 Skrevet 7. mars 2019 15 minutter siden, heipådegsann skrev: Det du beskriver her er jo stereotypien av mannen ts 😂 Det er sånn man nærmest har forventet at en mann skal fungere, særlig en tid tilbake. Men nå har vi greid å nyansere det litt heldigvis. Mange er nok sånn, og mange ikke. Men det er absolutt ikke noe nytt du kommer med. Og veldig mange menn er ganske lette å gjennomskue selv om de smiler pent og er høflige. Ikke ta det negativt da, for det er helt greit og naturlig å ha de tankene, jeg som dame kan fort finne på å gå i de baner selv også når jeg møter en mann med den rette utstrålingen/oppførselen/utseendet/lukten. Så lenge man oppfører seg høflig, smiler, og ikke lar tankene om sex ta over fornuften, får det bare være som det er tenker jeg. Så fornuftig, og så enkelt. Hvorfor gjøre dette til et drama? et stort problem?
ekkoet Skrevet 7. mars 2019 #22 Skrevet 7. mars 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den tanken har streifet meg flere ganger, så jeg må bare spørre om dere kvinner egentlig skjønner hvor ekstremt mye vi menn tenker på sex? Bare om jeg f.eks. snakker med en kvinnelig kollega eller en servitør, så går tankene over på sex så fort det er et brøkdels sekund stillhet. "Hvordan føles det å slikke henne, hva smaker hun?", "Hvor trang og våt er fitta hennes?", "Hva er det mest kinky hun har gjort?" eller "Når var sist hun svelget sæd?" er kun noen få eksempler på tanker vi har mens vi ser dere i øynene og smiler høflig. Anonymkode: e86d9...ded Da tror jeg ikke alle menn vet hvor mye andre menn tenker på sex heller, det du beskriver der høres bare slitsomt ut. Jeg hadde antakeligvis tenkt at "hun var pen" og kanskje smøget meg til et blikk på rumpen når hun gikk, det du beskriver tror jeg aldri jeg har tenkt om noen. 14
Charlene87 Skrevet 7. mars 2019 #23 Skrevet 7. mars 2019 jeg visste ikke at menn var noen kåte pervo griser da jeg var yngre, trodde når en gutt mente om jeg ville se film så var det bare å se film, endte med at han prøvde seg og jeg ble sur og stakk, jaja ung og dum .. 😕 8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #24 Skrevet 7. mars 2019 Noe så dumt og primitivt! Deg om det, ts. Anonymkode: 70bd7...e2e 2
heipådegsann Skrevet 7. mars 2019 #25 Skrevet 7. mars 2019 3 minutter siden, Charlene87 skrev: jeg visste ikke at menn var noen kåte pervo griser da jeg var yngre, trodde når en gutt mente om jeg ville se film så var det bare å se film, endte med at han prøvde seg og jeg ble sur og stakk, jaja ung og dum .. 😕 Den smellen tror jeg vi er ganske mange som har gått på.. Bare synd at jeg ikke hadde selvtilliten til å stikke 🙈 De fleste har vel vært ung og naiv på ett tidspunkt 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #26 Skrevet 7. mars 2019 Da jeg var ung tenkte jeg jeg kunne som jente snakke til de fleste menn som om vi begge bare var mennesker. Ble mye drit ut av det gitt. Mye gråsoneovertramp og grenseoverskridende opplevelser jeg sliter med. Ante ikke det finnes mange men er som rovdyr når det kommer til unge jenter og det seksuelle. Nå helt avsmak for menns seksualitet dessverre. Blir kvalm. Vet det er ok menn, intellektuelt. Så behandler alle bra men avmålt. Anonymkode: c4279...81a 9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #27 Skrevet 7. mars 2019 50 minutter siden, AnonymBruker said: Meningen var nok formere. 😊 Anonymkode: 3e943...078 Jeg forsto det. Ts skriver at han har levd noen år så han burde også visst at det heter formere. Ble litt morsomt, da. Men når man leser om hva som går gjennom hodet hans når han er i kontakt med kvinner så kan man gjerne ikke forvente allverden. Tror nok majoriteten av menn vil mene at han overdriver ganske så mye. Anonymkode: f3ce9...7ce 9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #28 Skrevet 7. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? 😄Så neste gang jeg prater med kontordama, er sannsynligheten relativt høy for at hun fantaserer om å svelge spermet mitt? Jeg er en kjekk kar og ca 10 år yngre enn henne, så nå gleder jeg meg allerede til vi møtes ved kaffeautomaten TS Anonymkode: e86d9...ded Her er nok årsaken til at det blir så lite på deg. Hvis du tror at sex=å tilfredsstille en mann, så er det ikke så merkelig at du opplever at kvinner ikke er like opptatt av sex som deg. Anonymkode: c5b7b...abe 32
MeinTeil Skrevet 7. mars 2019 #29 Skrevet 7. mars 2019 58 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg har på følelsen at det er menn som har lite sex hvor sex opptar såpass mye plass. For meg er ikke det å være tiltrukket av noen det samme som å umiddelbart se for meg sex med vedkommende. Takk og lov at du atter en gang kommer som en fantastisk motpæl til mange andre menn! 😊😊 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #30 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner menn egentlig hvor mye kvinner tenker på sex? Anonymkode: 460f8...a63 Skulle akkurat til å skrive det samme. 24/7. Anonymkode: aeccf...e82 2
Gjest Paramount Skrevet 7. mars 2019 #31 Skrevet 7. mars 2019 2 minutter siden, MeinTeil skrev: Takk og lov at du atter en gang kommer som en fantastisk motpæl til mange andre menn! 😊😊 Katter er utspekulerte. Nok om det. Denne kunnskapen som ts formidler er ikke egnet for kvinner, menn som "tilstår", eller blir gjennomskuet, blir oppfattet som tapere, og er lite attraktive for kvinner flest. Å formidle seksualdriften åpenlyst er tidenes dårligste sjekketriks, for menn, må vite. Løsningen er å pakke inn de dyriske driftene i platonisk og intellektuell emballasje, og heller la de komme til uttrykk når det kommer til å dyrke kjæresten som en dronning, når dere er kommet så langt at hun stiller sin deilige nakne kropp til disposisjon. Da først kan mannen være seg selv. Det handler om kløkt og tålmodighet, også på dette området.. Naturen er fornuftig og logisk.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #32 Skrevet 7. mars 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? 😄Så neste gang jeg prater med kontordama, er sannsynligheten relativt høy for at hun fantaserer om å svelge spermet mitt? Jeg er en kjekk kar og ca 10 år yngre enn henne, så nå gleder jeg meg allerede til vi møtes ved kaffeautomaten TS Anonymkode: e86d9...ded Spermsvelging er en mannefantasi, men å bli tatt hardt over skrivebordet skal du slett ikke se bort i fra at går gjennom hodet hennes. Anonymkode: 460f8...a63 20
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #33 Skrevet 7. mars 2019 Noen menn tenker sånn, i noen situasjoner. Men jeg som kvinne kan også få slike ideer i hodet. Uten at det betyr at jeg legger noe særlig mer i det. Anonymkode: 6e87b...aec 10
Master1 Skrevet 7. mars 2019 #34 Skrevet 7. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle akkurat til å skrive det samme. 24/7. Anonymkode: aeccf...e82 Det er nok likestillt det med å tenke på sex bare kvinner utbasunerer det ikke like ofte og høylytt 4
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. mars 2019 #35 Skrevet 7. mars 2019 Jeg tenker sjeldent på sex. Så jeg antar at jeg ikke er en ekte mann. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #36 Skrevet 7. mars 2019 48 minutter siden, OPIgirl skrev: Hvis du er kvinne, snakk for deg selv. Hvis du er mann er det ønsketenking. Jeg er kvinne og de aller fleste kvinner tenker faktisk på sex veldig ofte. Da i form av hemmelige fantasier og uten at de dermed legger noe mer i det eller har noe som helst egentlig ønske om å gjøre noe seksuelt med div mannfolk rundt seg. Altså akkurat som menn. Anonymkode: 460f8...a63 5
Katten.2.0 Skrevet 7. mars 2019 #37 Skrevet 7. mars 2019 18 minutter siden, Paramount said: Katter er utspekulerte. Nok om det. Denne kunnskapen som ts formidler er ikke egnet for kvinner, menn som "tilstår", eller blir gjennomskuet, blir oppfattet som tapere, og er lite attraktive for kvinner flest. Å formidle seksualdriften åpenlyst er tidenes dårligste sjekketriks, for menn, må vite. Løsningen er å pakke inn de dyriske driftene i platonisk og intellektuell emballasje, og heller la de komme til uttrykk når det kommer til å dyrke kjæresten som en dronning, når dere er kommet så langt at hun stiller sin deilige nakne kropp til disposisjon. Da først kan mannen være seg selv. Det handler om kløkt og tålmodighet, også på dette området.. Naturen er fornuftig og logisk. Utspekulert kan så være, men jeg har ikke sett for meg ukjente kvinner i seksuelle settinger på flerfoldige år. Det sluttet jeg med idet jeg begynte å ha sex så ofte jeg selv vil, med mennesker jeg genuint er tiltrukket av. Det er også slik at jeg sluttet å ha sex med folk bare for sex, men heller må ha en form for connection for at jeg skal ville ha sex med mennesket. Når det kommer til å formidle seksualdrift og lyst, så er det et formidabelt sjekketriks - så lenge det gjøres på en raffinert måte. Mye av min måte å forføre jenter handler om å vise at jeg vil ha dem, og da mener jeg deres kropp, personlighet og vesen. Men det ville jo ikke vært tiltrekkende for jentene om de følte at jeg vil knulle alt og alle, noe jeg heller ikke vil. Alle mennesker elsker å være begjært, men de vil bli begjært for at de er dem, ikke i fordi hva som befinner seg mellom bena deres. 21
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #38 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? 😄Så neste gang jeg prater med kontordama, er sannsynligheten relativt høy for at hun fantaserer om å svelge spermet mitt? Jeg er en kjekk kar og ca 10 år yngre enn henne, så nå gleder jeg meg allerede til vi møtes ved kaffeautomaten TS Anonymkode: e86d9...ded Nei. Det er din fantasi. Hennes er nok litt annerledes og involverer nok ikke deg. Anonymkode: 8e1c3...6ff 11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #39 Skrevet 7. mars 2019 Og derfor er menn noe av det ekleste jeg vet om, så sant de ikke er feminine og aseksuell. Sikkert derfor jeg har foraktet mannen min i alle år, han var en alfahann. Anonymkode: d6c2c...d9f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #40 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og derfor er menn noe av det ekleste jeg vet om, så sant de ikke er feminine og aseksuell. Sikkert derfor jeg har foraktet mannen min i alle år, han var en alfahann. Anonymkode: d6c2c...d9f Og likevel så giftet du deg med ham og hadde sex ? 😵 Anonymkode: c94c9...117 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå