lidia Skrevet 14. april 2005 #1 Del Skrevet 14. april 2005 Har et lite spørsmål om disse ferdigpakkene med NAN. Jeg pleier ofte å ta med meg disse når jeg skal ut med jenta mi. Jeg pleier å ta med en pakke og en ren flaske og bare helle oppi. Men jeg lurer på; hvordan er holdbarheten på denne melken dersom jeg heller den i flasken før jeg går hjemmeifra? jeg synes noen ganger det kan være litt vanskelig å få opp disse kartongene dersom jeg ikke har kniv/saks eller noe for hånden.Da må jeg rive dem opp og det kan være litt vanskelig. Blir melken fortere ødelagt dersom jeg heller den i flasken før jeg går ut? Noen som vet ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 15. april 2005 #2 Del Skrevet 15. april 2005 Hei! Jeg syns det går greit å få opp pakkene med ferdigblandet mme jeg. Bruker fingrene hvis jeg ikke har med saks (trenger jo bare liten saks av noe slag da) Går jo også ann å få hjelp på kafé med saks, de har jo ofte sånt der. Vet ikke hvor lenge den holder hvis du heller opp i flasken jeg, men en times tid kan da ikke være så farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå