AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 en ny sånn post 🙊 Vi er ikke aktive prøvere, men tenker litt at skjer det, så skjer det. Kalenderen min forutså at jeg skulle få mensen 05.03, men når mensen ikke dukket opp så fikk jeg først beskjed om forsinket mens 1 dag i dag. Altså, jeg skulle "senest" hatt mensen i går. Den har ikke kommet, og jeg merker ingen antydning til at den er på veg. Jeg hadde EL for mellom 15-17 dager siden. To dager før jeg egentlig skulle ha mens, fikk jeg forbigående ryggsmerter. De for bort samme dag. Jeg har også tatt test, som så ut til å bli bittebitte litt positiv da den "lasta opp"(?😂), men har ble sikkelig negativ etterhvert. Så, fornuften forteller meg egentlig at testen skulle vært positiv så mange dager etter EL, men syntes det er rart at mensen ikke har dukket opp. Vanligvis får jeg mensen på syklusdag 27-28, nå er jeg på dag 30. Så fortell meg, hva tror du? jeg skal selvfølgelig ta ny test om noen dager, men jeg må jo ærlig innrømme at jeg sitter her litt spent! Anonymkode: c509a...355
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Hmm... Det er noen som først får positiv flere dager etter IKM. Hadde ikke klart å vente :p Hadde tatt en ny test. Og om den også er negativ hadde jeg venta å sett om mensen bare dukker opp senere enn planlagt. Kanskje du har hatt en kjemisk graviditet? Da kan man ofte få svake positive tester opp mot IKM. Evt. menstruasjon senere enn vanlig. Aner ikke faktisk. Venter i spenning Oppdater! Anonymkode: faab5...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå