Gå til innhold

Svigerinne som alltid MÅ lage bølger.,

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hun har siden fra dag 'en av mislikt meg, og styrt på så mye at jeg valgte tilslutt å kutte henne ut. Jeg og min lille kjernefamilie lever nå et lykkelig og konfliktfritt liv med ungeflokken vår. 

Men.. Det stopper ikke der.

Til tross for at jeg valgte å trekke meg unna bråk og spetakkel, så velger hun fremdeles å sender stikk i min vei. Hun forsøker i allefall, men jeg føler ikke for å gjengjelde noe av dette :) Behovet er rett og slett ikke der. Men jeg tar meg selv i å undre på hvorfor hun gidder å holde på? Hvorfor kan enkelte ikke la andre være i fred, når de selv har skylden for at ting har blitt som det har blitt? 

Vel, hun hater meg ja. Såppas har jeg fått med meg. Så da er jeg vel ikke noe tap for henne da.. Forskjellen er bare at jeg forholder meg fredelig opp i det hele :) Skulle vi uheldigvis møtes, så forholder jeg meg hyggelig for barnas skyld. Men svigerinnen er ikke slik. Hun ser vekk, og kommer med stikk og hersketeknikker.. Hun prøver hardt å behandle meg som en liten lort. 

Hvorfor gjør hun dette når jeg likevel ikke er i livet hennes? Jeg lager da ingen bråk..

Hilsen ei som undrer..

Anonymkode: f7128...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hva hennes side av saken er. Ingen er så perfekte som du fremstiller deg selv 😋

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når er det dere treffes da? Må dere treffes? Høytider og sånt kan jo løses med ulike år hos svigers eller lignende?

Anonymkode: 7a862...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun forsøker i allefall, men jeg føler ikke for å gjengjelde noe av dette :) 

Jeg synes du framstår veldig passiv-aggressiv. Står du og smiler mildt med hodet på skrå mens hun kommer med små stikk? For etterpå å svare «ja, en som du vil jo si noe sånt» i et overbærende, hellig tonefall?

Vet ikke, altså, men som de andre sier, det er to sider av saken. 

Anonymkode: 5156d...444

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
1 time siden, minister-mio skrev:

Lurer på hva hennes side av saken er. Ingen er så perfekte som du fremstiller deg selv 😋

Enig. Dette var veldig «jeg er et bedre menneske enn deg» uten noe mer forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det hun gjør? Kan du komme med eksempler med ting som har skjedd? Det var veldig vagt og vanskelig å gi en spesifikk tilbakemelding. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Sylveon skrev:

Hva er det hun gjør? Kan du komme med eksempler med ting som har skjedd? Det var veldig vagt og vanskelig å gi en spesifikk tilbakemelding. 

Kan desverre ikke gå inn på det, da det lett kan bli gjenkjent. Men alt jeg kan si er at hun bruker mange hersketeknikker, og lagde styr i selskaper for å ramme meg. 

Etter flere år forsto jeg til slutt spillet hennes, og valgte å fase henne helt ut. Ser også nå at forholdet mellom meg og min kjære også har bedret seg :) Vi innså jo at vi bare ble dratt inn i konflikter, ved å ha noe med svigerinnen å gjøre. Men selv om alt er fredelig nå, ser jeg at hun prøver å piske opp stemningen. Men jeg velger å ikke bite på provokasjonene hun serverer. 

Jeg bare undres over hvorfor hun fremdelesikke greier å la meg være i fred. For jeg har jo ikke gjort henne noe. Hverdagen er så hektisk med jobb, barna, venner osv. Forstår det bare ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager, tror deg ikke. Det oser falskhet av innleggene dine.

Anonymkode: b8812...396

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, tror deg ikke. Det oser falskhet av innleggene dine.

Ja, alle som får personer etter seg er jo selv skyld i det :) Helt klart..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan desverre ikke gå inn på det, da det lett kan bli gjenkjent. Men alt jeg kan si er at hun bruker mange hersketeknikker, og lagde styr i selskaper for å ramme meg. 

Etter flere år forsto jeg til slutt spillet hennes, og valgte å fase henne helt ut. Ser også nå at forholdet mellom meg og min kjære også har bedret seg :) Vi innså jo at vi bare ble dratt inn i konflikter, ved å ha noe med svigerinnen å gjøre. Men selv om alt er fredelig nå, ser jeg at hun prøver å piske opp stemningen. Men jeg velger å ikke bite på provokasjonene hun serverer. 

Jeg bare undres over hvorfor hun fremdelesikke greier å la meg være i fred. For jeg har jo ikke gjort henne noe. Hverdagen er så hektisk med jobb, barna, venner osv. Forstår det bare ikke..

jeg lurer på hva du vil med tråden, siden du ikke kan fortelle oss noe om dette, annet enn at du er et bedre menneske?

Anonymkode: 3d45f...1c5

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt normalt at voksne folk ikke går ned på et slikt nivå som denne svigerinnen, så akkurat det forstår jeg godt at du ikke gjør, men at du føler null aggresjon mot denne damen, tror jeg ikke på. 

Anonymkode: d83d0...7a1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan tenkes at hun synes broren fortjener bedre enn deg. Hvorfor vet jeg ikke, men det handler ofte om det. Nå har du jo i tillegg fått med mannen din på å kutte kontakten med henne, så hun har ikke lenger en bror, slik hun kanskje hadde før. Du synes nok at hun kan takke seg selv, men det synes ikke hun.

Det er ikke så veldig vanskelig å komme på grunner til hvorfor noen er sint på noen andre. Men du deler jo ikke noe om situasjonen, så det blir jo bare gjetting fra min side. 

Anonymkode: 935d8...701

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg lurer på hva du vil med tråden, siden du ikke kan fortelle oss noe om dette, annet enn at du er et bedre menneske?

Jeg lurer på hvorfor hun ikke slutter.   

Hadde jeg enda vært perfekt nok for henne, så hadde jeg vel ikke blitt behandlet dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hun søsteren til mannen din, gift med broren til mannen din eller gift med din bror?

Anonymkode: eec85...335

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt at voksne folk ikke går ned på et slikt nivå som denne svigerinnen, så akkurat det forstår jeg godt at du ikke gjør, men at du føler null aggresjon mot denne damen, tror jeg ikke på. 

Jeg liker det selvsagt ikke, men har lært at en reaksjon fra meg bare vil få henne til trekke meg inn i drama. Derfor er det best å la være. Men ser at hun fremdeles ikke ønsker å gi seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer på hvorfor hun ikke slutter.   

Hadde jeg enda vært perfekt nok for henne, så hadde jeg vel ikke blitt behandlet dårlig?

slutter med hva da? du vil jo ikke fortelle hva hun gjør.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det selvsagt ikke, men har lært at en reaksjon fra meg bare vil få henne til trekke meg inn i drama. Derfor er det best å la være. Men ser at hun fremdeles ikke ønsker å gi seg..

Er det rart da? Du har vendt broren mot ho.

Anonymkode: 87112...7ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, alle som får personer etter seg er jo selv skyld i det :) Helt klart..

Særlig slike som forsøker å fremstille seg selv som engler.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fremstår veldig passiv aggressiv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...