bananblad Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Er det noen som kan opplyse meg om hvorfor de tøffe gutta spytter - overalt? Det er sååå ekkelt.. :veldigsur:
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Aner ikke, uvane, tenker jeg. Klager alltid på de av vennene mine som gjør det. Ekkelt! :veldigsur:
Gjest Violetta Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Det er ikke bare gutter som spytter. Det virker som det er vanlig at folk som røyker spytter! Og det er skikkelig ekkelt. Legger spesielt merke til dette på busstopp. Ekkelt ekkelt ekkelt! :evil:
Sommerfugl Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Jeg synes det er skikkelig ekkelt når folk spytter! Skjønner ikke hvorfor.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 Det er ikke bare gutter som spytter. Det virker som det er vanlig at folk som røyker spytter! Og det er skikkelig ekkelt. Legger spesielt merke til dette på busstopp. Ekkelt ekkelt ekkelt! :evil: Og jeg synes det er EKKELT; EKKELT; EKKELT med folk som gidder å legge merke til sånne ting. Ja, FY! de røykerne ass!
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Blærk, spytting er skikkelig disgusting. Interessant vinkling av siste gjest forresten. Jeg er ekkel fordi jeg synes det er ekkelt at folk spytter/plukker seg i nesa etc etc? hehe
Gjest Violetta Skrevet 16. april 2005 #7 Skrevet 16. april 2005 Og jeg synes det er EKKELT; EKKELT; EKKELT med folk som gidder å legge merke til sånne ting. Ja, FY! de røykerne ass!
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2005 #8 Skrevet 16. april 2005 Jeg er ekkel fordi jeg synes det er ekkelt at folk spytter/plukker seg i nesa etc etc? hehe Spytting sånn helt uten videre pga vane er veldig unødvendig syntes jeg. Men plukking i nesa er verre! Får helt fnatt av det! Og da mener jeg sånn tyyydelig grave leeenge i nesa for å så ikke vaske det vekk fra fingrene - men la det tørke og gå i sofaen. ESJ!
Gjest seroxata Skrevet 16. april 2005 #9 Skrevet 16. april 2005 synes det er lite sjarmerende med gutter som spytter uten grunn i ett sett.. men er hakket verre med jenter som gjør det synes jeg..
Gjest lilletroll Skrevet 17. april 2005 #10 Skrevet 17. april 2005 Er det noen som kan opplyse meg om hvorfor de tøffe gutta spytter - overalt? Det er sååå ekkelt.. :veldigsur: TØFFE altså??? Personlig synes jeg det er barnslig og ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå