Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sitter her og er ganske lei meg. Jeg skriver hei til min bestevenn nesten hver dag og får aldri sva av hun og til slutt så blokket hun meg. Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt. Egentlig har jeg ikke sagt noe stygt til hun. Hun svarte meg aldri da jeg hilste til hun. For noen uker siden hadde hun bursdag og jeg gratulerte henne. Vi er bestevenner på nett og møttes igjennom et spill. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt bortsett fra å si hei til Min bestevenn nesten hver dag og endte opp med å bli blokka. Hva tror dere er grunnen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du bare sakt hei? Og liksom ikke noe særlig her en det.

Anonymkode: ec5fb...928

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du bare sakt hei? Og liksom ikke noe særlig her en det.

Ja jeg har sagt hei til hun og gratulerte henne med bursdagen hennes. For noen uker siden. Jeg sier ofte hei til hun siden jeg er ikke så god til å finne på et emne, men hver gang jeg sier hei til hun så ignorerer hun meg.  Til slutt så blokket hun meg.

Skrevet
2 minutter siden, Hiro skrev:

Ja jeg har sagt hei til hun og gratulerte henne med bursdagen hennes. For noen uker siden. Jeg sier ofte hei til hun siden jeg er ikke så god til å finne på et emne, men hver gang jeg sier hei til hun så ignorerer hun meg.  Til slutt så blokket hun meg.

Hvor gamle er dere?

Skrevet
Akkurat nå, Luciddreamer skrev:

Hvor gamle er dere?

17 og 19

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er grunnen? At dere bare har sakt Hei uten noe særlig mer å snakke om.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei.

Ser du problemet nå? Blir veldig masete og kjedelig i lengden. Åpner heller ikke for samtale. Mye enklere å få i gang samtaler om du stiller spørsmål om noe konkret f.eks.

Anonymkode: 96ac5...791

• Liker 5
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei,hei, hei, hei, hei, hei, hei, hei.

Ser du problemet nå? Blir veldig masete og kjedelig i lengden. Åpner heller ikke for samtale. Mye enklere å få i gang samtaler om du stiller spørsmål om noe konkret f.eks.

Anonymkode: 96ac5...791

Hu svarte aldri hei tilbake og når jeg skrev jeg savner hun og vil du finne på noe så svarte hun ikke noe særlig. Jeg ble ofte ignorert. den ene gangen hun svarte meg så skrev jeg la oss feire og slike ting og om du ville finne på med meg, men jeg ble bare ignorert.

Endret av Hiro
Skrevet
Akkurat nå, Hiro skrev:

Hu svarte aldri hei tilbake og når jeg skrev jeg savner hun og vil du finne på noe så svarte hun ikke noe særlig 

Om du ikke skriver noe interessant, så mister hun interessen. Og om du da fortsetter i samme løpet, så vil hun konstant irritere seg over det, og når det først setter i gang så vil hun synes du er masete, uinteressant, og kjedelig. Kanskje også nøden. Du nevner at du bare har sett henne online. Så hun kjenner deg ikke som noe annet en Hei, eller hva enn annet du har skrevet. Du skremte henne sikkert vekk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte var dere bestevenner da? Om dere aldri har møttes og hun ignorerer deg høres det ikke ut som hun tenker at du er hennes bestevenn.

Anonymkode: 7fcb6...540

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Luciddreamer skrev:

Om du ikke skriver noe interessant, så mister hun interessen. Og om du da fortsetter i samme løpet, så vil hun konstant irritere seg over det, og når det først setter i gang så vil hun synes du er masete, uinteressant, og kjedelig. Kanskje også nøden. Du nevner at du bare har sett henne online. Så hun kjenner deg ikke som noe annet en Hei, eller hva enn annet du har skrevet. Du skremte henne sikkert vekk. 

Vel den gangen skrev jeg mye hei og jeg savner hun. Vi har kjent hverandres 6 år og har vært veldig nær hverandre. Hun og jeg hadde tenkt til å møtes i virkeligheten også, men hun sa den gangen hun ikke har tid til det.

Skrevet
Akkurat nå, Hiro skrev:

Vel den gangen skrev jeg mye hei og jeg savner hun. Vi har kjent hverandres 6 år og har vært veldig nær hverandre. Hun og jeg hadde tenkt til å møtes i virkeligheten også, men hun sa den gangen hun ikke har tid til det.

Hun virker uinteressert, bare la det ligge. Damer i din alder er vanskelige, enten så er de interessert i deg og kontakter deg. Eller så er de ikke det og da er det best å ikke bruke tid på dem. Du har en lang vei å gå når det gjelder jenter, men det går nok bra skal du se. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte var dere bestevenner da? Om dere aldri har møttes og hun ignorerer deg høres det ikke ut som hun tenker at du er hennes bestevenn.

Anonymkode: 7fcb6...540

Vel da vi møtes og spilte sammen så ble vi nær hverandre og vi snakket med hverandre så ofte. Etterhvert visste vi så mye om hverandre og vi begge ville møtes i virkeligheten. Vi snakket om masse og for noen måneder siden fortalte hun meg en del ting og jeg prøvde å være der for henne så mye jeg kunne.

Endret av Hiro
Skrevet

Hadde hun vært interessert i deg, så hadde hun ønsket å møte deg for lenge siden. Slutt å bruke så mye tid på jenter som ikke viser interesse. Livet er dessverre ikke som på tv og damer liker deg, eller de liker deg ikke. Det er ikke noe du på magisk vis kan endre.  

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hiro skrev:

Vel da vi møtes og spilte sammen så ble vi nær hverandre og vi snakket med hverandre så ofte. Etterhvert visste vi så mye om hverandre og vi begge ville møtes i virkeligheten. Vi snakket om masse og for noen måneder siden fortaltemhun meg en del ting og jeg prøvde å være der for henne så mye jeg kunne.

Glem henne. Det finnes så mange damer der ute. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Luciddreamer skrev:

Hun virker uinteressert, bare la det ligge. Damer i din alder er vanskelige, enten så er de interessert i deg og kontakter deg. Eller så er de ikke det og da er det best å ikke bruke tid på dem. Du har en lang vei å gå når det gjelder jenter, men det går nok bra skal du se. 

Hm liksom i det siste skrev jeg mye hei til hun og prøvde å ta kontakt og snakke med hun. Hun virket ikke så interessert. Du har et poeng med det og jeg savner hun ganske mye. 6 hele år er ganske mye for min tid 😔

Skrevet

Hm liksom i det siste skrev jeg mye hei til hun og prøvde å ta kontakt og snakke med hun. Hun virket ikke så interessert. Du har et poeng med det og jeg savner hun ganske mye. 6 hele år er ganske mye for min tid 😔

Så hva er moralen i denne historien? 

Skrevet
4 minutter siden, Hiro skrev:

Hva har du lært av dette? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Luciddreamer skrev:

Hva har du lært av dette? 

Hva mener du med moralen? Jeg vet egentlig ikke og jeg blir lett glad i folk rundt meg. Mine fleste venner er på nett.

Endret av Hiro
Skrevet

Hva mener du med moralen? Jeg vet egentlig ikke og jeg blir lett glad i folk rundt meg. Mine fleste venner er på nett.

Internett er en ting, det virkelige livet er en annen. Om du ikke greier å møte disse menneskene ganske raskt, så bør du absolutt ikke investere mye tid i dem annet en med spillingen. Og 6 år er lenge, du burde droppet henne når hun sa hun ikke kunne møte deg. Råder deg til å prøve å finne venner andre steder en nettet også. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...