Gå til innhold

Er mer potent nå som 50 åring...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

enn som 20 åring.

Er både hardere og varer mye lenger, og i tillegg kan jeg komme flere ganger, ofte direkte etter en orgasme.

Helt gjennomsnittelig lengde.
Damene elsker tryllestaven min!

Er dette vanlig?

Anonymkode: 8c08c...9da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

enn som 20 åring.

Er både hardere og varer mye lenger, og i tillegg kan jeg komme flere ganger, ofte direkte etter en orgasme.

Helt gjennomsnittelig lengde.
Damene elsker tryllestaven min!

Er dette vanlig?

NEI, du bør sjekke om du har en hohormonforstyrrelse. Det kan skyldes  sykdom, men ikke nødendigvis. Få det iallfall kontrollert,

Anonymkode: 6a883...ac4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI, du bør sjekke om du har en hohormonforstyrrelse. Det kan skyldes  sykdom, men ikke nødendigvis. Få det iallfall kontrollert,

Anonymkode: 6a883...ac4

Ikke helt enig denne beskrivelsen. Veldig fornøyd med situasjonen egentlig, d kunne faktisk ikke vært bedre!
Bare lurte på om det er vanlig at man blir mer potent med alderen... ?

AnonymBruker
Skrevet

Kan skje det er psykisk? At du slapper merav? Jeg kjenner en som ble ekstremt potent i 50årene, det skjedde samtidig som han begynte å trene og selvfølelsen fekk seg en boost. Kanskje du er tryggere på deg selv? Tørre organer er jo ikke uvanlig hos menn, men skulle ønske flere tok seg tid til å utforske det :)

Anonymkode: 965da...2eb

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan skje det er psykisk? At du slapper merav? Jeg kjenner en som ble ekstremt potent i 50årene, det skjedde samtidig som han begynte å trene og selvfølelsen fekk seg en boost. Kanskje du er tryggere på deg selv? Tørre organer er jo ikke uvanlig hos menn, men skulle ønske flere tok seg tid til å utforske det :)

Anonymkode: 965da...2eb

Tørre organer? 

Anonymkode: df37a...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...