AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 enn som 20 åring. Er både hardere og varer mye lenger, og i tillegg kan jeg komme flere ganger, ofte direkte etter en orgasme. Helt gjennomsnittelig lengde. Damene elsker tryllestaven min! Er dette vanlig? Anonymkode: 8c08c...9da
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: enn som 20 åring. Er både hardere og varer mye lenger, og i tillegg kan jeg komme flere ganger, ofte direkte etter en orgasme. Helt gjennomsnittelig lengde. Damene elsker tryllestaven min! Er dette vanlig? Anonymkode: 8c08c...9da NEI, du bør sjekke om du har en hohormonforstyrrelse. Det kan skyldes sykdom, men ikke nødendigvis. Få det iallfall kontrollert, Anonymkode: 6a883...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: NEI, du bør sjekke om du har en hohormonforstyrrelse. Det kan skyldes sykdom, men ikke nødendigvis. Få det iallfall kontrollert, Anonymkode: 6a883...ac4 Ikke helt enig denne beskrivelsen. Veldig fornøyd med situasjonen egentlig, d kunne faktisk ikke vært bedre! Bare lurte på om det er vanlig at man blir mer potent med alderen... ? Anonymkode: 8c08c...9da
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Kan skje det er psykisk? At du slapper merav? Jeg kjenner en som ble ekstremt potent i 50årene, det skjedde samtidig som han begynte å trene og selvfølelsen fekk seg en boost. Kanskje du er tryggere på deg selv? Tørre organer er jo ikke uvanlig hos menn, men skulle ønske flere tok seg tid til å utforske det Anonymkode: 965da...2eb
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan skje det er psykisk? At du slapper merav? Jeg kjenner en som ble ekstremt potent i 50årene, det skjedde samtidig som han begynte å trene og selvfølelsen fekk seg en boost. Kanskje du er tryggere på deg selv? Tørre organer er jo ikke uvanlig hos menn, men skulle ønske flere tok seg tid til å utforske det Anonymkode: 965da...2eb Tørre organer? Anonymkode: df37a...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå