Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Hei Er litt i tvil om hvordan jeg skal ha håret mitt på bryllupsdagen. Har kort hå - finner ingen bilder Noen som har noen internettsider? Er i tvil om jeg vil ha blomster eller tiara..... Noen tips???
Isola Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Har nok ikke kort hår, men du finner litt tips her: http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/Iderti...aar-t40114.html Lykke til! :D
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Jeg har 3cm langt hår selv, og har prøvd en del forskjellige varianter. Tiara (mer som hårbøyle, uten biter som stikker opp) var fint. Jeg har også prøvd noen med fjær som så bra ut www.henUK.com Disse gir litt ekstra 'hår'. Ellers prøvde jeg hårsmykke festet på siden likt hun med det korte mørke håret halveis nede på siden i linken til forrige innlegg. Det var kjempetøft, men på meg ville det kreve bruk at superlim eller stiftemaskin! Jeg har prøvd et par slør også, men følte meg som en birøkter, så det skal jeg absolutt ikke ha... Sist lørdag fant jeg imidlertid kjolen med stor K, og det hører til et spesialdesignet 'tøysmykke' til den, så jeg ender opp helt uten hårpynt. Lykke til videre i jakten - etter magasinene å dømme er det tydeligvis ikke særlig marked for oss med litt mindre hår
Catzy Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Jeg har grodd ut håret mitt. Det var så lite inspirasjon å finne for oss ute så mye hår. OK, jeg hadde lyst til å kunne sette det opp da, så da var det bare en mulighet. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Jeg var innom tanken på å la mitt vokse også, men har krøller og ville dermed blitt seende ut som en sau i et knapt år for en dags oppsett... heller uaktuelt :o
Augustbrud02 Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Jeg hadde kort hår da vi giftet oss, men siden jeg skulle ha tiara og slør lot jeg det vokse litt før bryllupet vårt. Her kan du iallfall se bilder av hvordan jeg var på håret, kanskje du får noen ideer? http://www.home.no/augustbrud02/bilder1.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå