Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veien mot ivf har vært lang og ikke så lett å forutse når ting skjer. Typisk nok så har jeg en veldig etterlenget frisørtime med farging/striping og den klaffer jo selvfølgelig rett etter innsett. Så hadde dere tatt sjansen på å beholde den timen og satse på at det går bra? Det står så mye forskjellig på nett, men helsenorge sier vel at det ikke er skadelig? Det mente også sykepleier på klinikken. 

Men så blir jeg litt sånn, hva om det påvirker egget til å feste seg? Eller frastøter egget? Eller overtenker er jeg nå? Hva hadde dere andre ivf`ere gjort i mitt tilfelle? 

Anonymkode: db242...aed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veien mot ivf har vært lang og ikke så lett å forutse når ting skjer. Typisk nok så har jeg en veldig etterlenget frisørtime med farging/striping og den klaffer jo selvfølgelig rett etter innsett. Så hadde dere tatt sjansen på å beholde den timen og satse på at det går bra? Det står så mye forskjellig på nett, men helsenorge sier vel at det ikke er skadelig? Det mente også sykepleier på klinikken. 

Men så blir jeg litt sånn, hva om det påvirker egget til å feste seg? Eller frastøter egget? Eller overtenker er jeg nå? Hva hadde dere andre ivf`ere gjort i mitt tilfelle? 

Du overtenker.

Anonymkode: 532ae...20f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overtenker.

Anonymkode: 532ae...20f

Jeg gjør sikkert det. Denne prosessen blir man koko av. Har du erfaring med ivf? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke skadelig, men hadde du klart å slappe av ordentlig? Det er jo ikke bra om du skal stresse og tenke på at du gjorde det, og gå rundt å tenke hva hvis hele tiden etter frisørbesøket. 

Anonymkode: 293a0...d57

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke skadelig, men hadde du klart å slappe av ordentlig? Det er jo ikke bra om du skal stresse og tenke på at du gjorde det, og gå rundt å tenke hva hvis hele tiden etter frisørbesøket. 

Anonymkode: 293a0...d57

Jeg slapper nok godt av hos frisøren, men så kommer kanskje tankene etterpå. Jeg har mistet tidligere og vil så gjerne oppleve babydrømmen snart. Så hadde sikkert tenkt om det var pga kjemikalier hvis jeg mistet igjen (hvis skulle være så heldig å bli gravid dette forsøket da). Men samtidig så har man vel ikke noe kontroll uansett og det er lite man kan gjøre til eller fra ?  

AnonymBruker
Skrevet

Ikke farlig med frisørbesøk. Du puster daglig inn mer helseskadelige stoffer enn du får inn der..

Anonymkode: 41971...57d

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke farlig hos frisøren:) godkjente frisører skal ha godt avsug slik at frisørene ikke skal puste inn kjemikalier dagen lang :)

Anonymkode: 15493...df6

AnonymBruker
Skrevet

Tror det går veldig fint : ) Det er veldig lite som evt. blir tatt opp i kroppen. Og du og fosteret er ikke bundet så tidlig, så dette går veldig fint! Hadde ikke bekymret meg litt engang :)

Anonymkode: 59770...3ec

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg drar til frisøren. Sjansen er jo stor for at jeg ikke er/blir gravid engang (sliter med det). Orker ikke å ha hele livet på vent heller bare sånn i tilfelle. 

Takk for svar alle sammen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...