Spålen Skrevet 6. mars 2019 #1 Del Skrevet 6. mars 2019 Etter å ha lest alt om treffsiden (her på forumet) Tinder, manna jeg meg opp og lagde en profil der. Er godt over 50 år og forventet å se mange skrukketroll som meg selv. Neida, der inne var det 1 av 20 som man ser er over 50. Resten av 50 åringene ser ut som strigla ryper på 30. Er det meg det er noe galt med, eller har de fleste fiksa litt på bildene i photoshop lignende programmer. Jeg tør ikke legge ut bilder, for da skremmer jeg sikkert alle sammen, furet værbitt og gråhåra som jeg er. Litt mage, men ikke feit/overvektig og er i god form. Hvilken datingside anbefaler dere. Er skilt og søker etter en FGF som jeg kan plukke bær og gå på konsert med f.eks? Hilsen skrukketrollet 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bouiuod Skrevet 7. mars 2019 #2 Del Skrevet 7. mars 2019 Jeg tror kanskje det er bedre med en datingnettside (google "beste norske datingside" eller noe) enn med Tinder. Anbefaler deg å skrive en gjennomtenkt profiltekst om deg selv og hva du ønsker. Husk å dele opp i korte avsnitt så det er lett å lese, innlegget ditt her er slitsomt pga det er ingenting "luft". Ha noen fine bilder av deg selv, da mener jeg bilder med naturlig lys, gjerne tatt ute, uten mye rot og ting i bakgrunnen. Lykke til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Del Skrevet 7. mars 2019 Det viktigste er å legge ut naturlige bilder som gjerne reflekterer litt av personligheten din; et ekte smil f.eks. Noe som viser personen bak profilen Anonymkode: a704f...7a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Del Skrevet 7. mars 2019 Ikke tinder, men for eks møteplassen.no. Bilder som viser deg: hvordan du ser ut og hvordan du er. Du velger selvsagt de fineste bildene av deg selv men det må være slik at vi kjenner deg igjen når vi skal møtes for en kaffe! Ikke noe redigering. Gjerne tatt ute og med fin bakgrunn, men ikke klissete greier som deg når du ser utover solnedgangen. Det er altfor påtatt. Tekst som sier litt om hva du liker å gjøre, og hva du ser etter. Ikke virke bitter eller usikker, men heller ikke altfor kjepphøy. Ikke haugevis av krav til den andre. Avsnitt! Vet ikke hva FGF er... Anonymkode: 9ad94...e3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spålen Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mars 2019 Fucking good friends... Jeg spurte ikke om hva jeg skal skrive eller hva slags bilder jeg skal benytte. Men jeg stilte spørsmål om Tinder er greia for oss over 50, når match damene på 50 har redigert bildene sine i stykker, slik at sjarmerende alder blir til glatte overflater og krampaktige colgatesmil. For øvrig lurte jeg på hvilke dating sider folket her inne anbefaler til en rusten herremann på nærmere 60? Takker dere som har svart meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 7. mars 2019 #6 Del Skrevet 7. mars 2019 https://www.50plusmatch.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 8. mars 2019 #7 Del Skrevet 8. mars 2019 På 6.3.2019 den 22.31, Spålen skrev: Etter å ha lest alt om treffsiden (her på forumet) Tinder, manna jeg meg opp og lagde en profil der. Er godt over 50 år og forventet å se mange skrukketroll som meg selv. Neida, der inne var det 1 av 20 som man ser er over 50. Resten av 50 åringene ser ut som strigla ryper på 30. Er det meg det er noe galt med, eller har de fleste fiksa litt på bildene i photoshop lignende programmer. Jeg tør ikke legge ut bilder, for da skremmer jeg sikkert alle sammen, furet værbitt og gråhåra som jeg er. Litt mage, men ikke feit/overvektig og er i god form. Hvilken datingside anbefaler dere. Er skilt og søker etter en FGF som jeg kan plukke bær og gå på konsert med f.eks? Hilsen skrukketrollet 😉 Prøv Badoo.com. Pleide være bra før ivertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Del Skrevet 8. mars 2019 På 6.3.2019 den 22.31, Spålen skrev: som jeg kan plukke bær og gå på konsert med i Fjellet? Se her På Fjelltreffen kan du søke etter turfølge eller svare på annonser. https://www.dnt.no/fjelltreffen/ Det høres gøy ut. Det er mennesker i mange forskjellige aldre der. Anonymkode: f425e...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #9 Del Skrevet 8. mars 2019 Jeg møtte min kjempefine kjæreste på Tinder. Han er over femti. Jeg synes Tinder var praktisk jeg. Drit i hva slags bilder de andre legger ut og legg ut de du liker best. Anonymkode: bc07d...669 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spålen Skrevet 9. mars 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 9. mars 2019 Tusen takk for alle fine svar. 50plus ser veldig riktig ut. Har starta en profil der 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå