Mamma31 Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Hei! finns det en restaurant i Oslo området der man kan bestille 10-14 småretter (som en meny)? Har tidligere hørt noen som har opplevd dette før, og tenker det vil være en fin gave til min mann som er glad i mat. takk for tips!
alabaster Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Ja, det er flere som tilbyr det. Jeg anbefaler Palace Grill. Digg mat, avslappa stil. 👍 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Ling ling Hakkasan. Anonymkode: 1d125...c58
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 Bon Lio! Fantastisk mat og god service! Anonymkode: ed473...c2b
LiseOslo Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 Mye bra forslag her, her er noen til som jeg liker: - Maeemo (Dyrt, men helt fantastisk!) - Statholdergården (klassisk fransk) - À L`aise (Også franskinspirert. Veldig, veldig, bra!) - Lulu (japansk/latinamerikansk crossover, anbefalles! - Brutus Noe hipster, men svært bra . Omakase Sushi av en annen verden! Antagelig en av de beste sushirestaurantene utenfor Japan.
Majana Skrevet 7. mars 2019 #7 Skrevet 7. mars 2019 Enig med @LiseOslo angående Maaemo. Fantastisk mat som er verdt hver krone. Galt og Hot Shop har også nydelig mat og vin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå