Gå til innhold

Thailandske damer vs europeiske og amerikanske.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor syns så mange menn at thailandske damer er bedre enn europeiske og amerikanske damer? 🙂 

Anonymkode: a6c87...d4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de stiller opp for menn i alt og sier ikke nei. De elsker mannen etter første treff og byr på seg selv. Dette liker vestlige menn og biter på trolla. At de kun er ute etter å bli forsørget og få mye penger bryr deg seg ikke om.

Jada jeg er fordomsfull men med jævlig god grunn!

Anonymkode: 43154...fff

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Er vel hovedsakelig litt eldre menn som henter damer fra Thailand. 

Anonymkode: 02934...81e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel hovedsakelig litt eldre menn som henter damer fra Thailand. 

Anonymkode: 02934...81e

Yngste jeg kjenner er 38. Hun er 27....🤢🤢🤢

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det var jo en voldsom og veldig uvanlig aldersforskjell...

Kvinnene er ærlige om at de vil bli forsørget. Mannen får ei pen dame, med tradisjonelle verdier, som vil ha barn, som lager mat og er, hva blir riktig ord.., ydmyk? 
Det er slike damer menn innerst inne vil ha. Tradisjonelle verdier er på vei bort fra oss vestlige damer, og jeg vet ikke hvor bra det egentlig er.

Og dessuten, menn av alle "raser" liker asiatiske damer best, og kvinner av alle "raser" liker hvite menn best. 

Anonymkode: 1cc3f...859

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de stiller opp for menn i alt og sier ikke nei. De elsker mannen etter første treff og byr på seg selv. Dette liker vestlige menn og biter på trolla. At de kun er ute etter å bli forsørget og få mye penger bryr deg seg ikke om.

Jada jeg er fordomsfull men med jævlig god grunn!

Det stemmer ikke tror jeg. I begynnelse virker det ikke sånn men når de blir varme i trøya så krever de masse. 

Jeg har hørt at de krever mye. Altså veldig mye så at de er nikkedukker tror jeg ikke stemmer. Da blir mange folk lurt litt gitt. Hvis du så TV-programmet Thaifjord (antar du har sett det) så sitter den thailandske kona til en eller annen norsk fyr og sa: nei nei nei til alt og alle. Også satt hun og mobbet han på thailandsk. Noe han fant ut i ettertid.

Alt skal være det beste, med unntak... 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe galt i det men lyver mennene til seg selv eller? 

Skrevet

Hvorfor er det alltid snakk om Thailand? Er selv sammen med en jente fra et annet asiatisk land. Og hun har bein i nesa og egne meninger. Og hadde hun vært interessert i penger så hadde hun i vertfall ikke valgt meg! Hun er fantastisk, lojal, snill, sprudlende, barnslig, ydmyk, sømmelig, vakker, klok, latteren og smilet sitter løst, hun ga av seg selv fra første stund. Hun er flink til å lage mat og stelle hjemme, har ikke så store ambisjoner annet en familien og en liten jobb og hun lar meg være mann med alt det innebærer, vi gir hverandre friheten vi trenger. Vi har fått et nydelig barn sammen som vi oppdrar sammen. I dag laget hun middagen og sa at jeg fikk ta oppvasken. De er livet mitt disse to. 

Hun er det stikk motsatte av majoriteten i Norge. Og hun elsker meg 100% Ser aldri tilbake. 

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og dessuten, menn av alle "raser" liker asiatiske damer best, og kvinner av alle "raser" liker hvite menn best. 

Personlig liker jeg hvite kvinner best.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var jo en voldsom og veldig uvanlig aldersforskjell...

Kvinnene er ærlige om at de vil bli forsørget. Mannen får ei pen dame, med tradisjonelle verdier, som vil ha barn, som lager mat og er, hva blir riktig ord.., ydmyk? 
Det er slike damer menn innerst inne vil ha. Tradisjonelle verdier er på vei bort fra oss vestlige damer, og jeg vet ikke hvor bra det egentlig er.

Ydmyk? De har rykte på seg for å være kjempe uhøfflige. Ok, men er det ikke da bedre for de mennene som vil ha thailandske damer å flytte med dem til Thailand? :) Siden hun elsker denne mannen så høyt... :) Kan fa umulig ha noe å si for de fra Thailand? :klo: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Luciddreamer skrev:

Hvorfor er det alltid snakk om Thailand? Er selv sammen med en jente fra et annet asiatisk land. Og hun har bein i nesa og egne meninger. Og hadde hun vært interessert i penger så hadde hun i vertfall ikke valgt meg! Hun er fantastisk, lojal, snill, sprudlende, barnslig, ydmyk, sømmelig, vakker, klok, latteren og smilet sitter løst, hun ga av seg selv fra første stund. Hun er flink til å lage mat og stelle hjemme, har ikke så store ambisjoner annet en familien og en liten jobb og hun lar meg være mann med alt det innebærer, vi gir hverandre friheten vi trenger. Vi har fått et nydelig barn sammen som vi oppdrar sammen. I dag laget hun middagen og sa at jeg fikk ta oppvasken. De er livet mitt disse to. 

Hun er det stikk motsatte av majoriteten i Norge. Og hun elsker meg 100% Ser aldri tilbake. 

Da har du truffet unntaket tror jeg, hvis ikke du er blind og blir rundlurt. 

Flytter du til Thailand? Europeiske og amerikanske damer gjør jo det samme. :) Så at de gjør alt det tror jeg ikke noe på. At noen vasker opp og laget mat er ikke noe wow altså... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Personlig liker jeg hvite kvinner best.

Det var en generalisering. Jeg glemte at jeg var på KG der et lite øyeblikk. Burde så klart avklart akkurat det. 

Skrevet

Jeg kan ikke snakke for menn, men kvinner av alle "raser" liker ikke hvite menn best. Jeg liker asiatiske menn, og de er det mange av her i Norge. Nå liker jeg også mange asiatiske kulturer, men om jeg treffer en asiatisk mann i min alder er det stor sjanse for at han er adoptert.

Jeg har sett gode og mindre gode thai/norske ekteskap. Noen er basert på kun penger, hos andre stikker det dypere. For de fleste menn som påstår at thaikvinner er så mye bedre mangler både kulturell innsikt og historiekunnskap. Jeg heier på thaijentene som ved å gifte seg med en dum nordmann løfter hele familien sin ut av fattigdom.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du truffet unntaket tror jeg, hvis ikke du er blind og blir rundlurt. 

Flytter du til Thailand? Europeiske og amerikanske damer gjør jo det samme. :) Så at de gjør alt det tror jeg ikke noe på. At noen vasker opp og laget mat er ikke noe wow altså... 

Som sagt hun er ikke fra Thailand, og nei jeg flytter ikke til hennes land. Selv om jeg er åpen for det under visse forutsetninger. 
Hva er det du ikke tror noe på? (Denne skjønte jeg ikke om du ønsker et svar her). 

Hun tar all klesvask, og passer barnet 90% av tiden, tar alt av bleiestell osv. Så jo det er kjempe wow i forhold til hva man kan forvente av en Norsk kvinne. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Luciddreamer skrev:

Som sagt hun er ikke fra Thailand, og nei jeg flytter ikke til hennes land. Selv om jeg er åpen for det under visse forutsetninger. 
Hva er det du ikke tror noe på? (Denne skjønte jeg ikke om du ønsker et svar her). 

Hun tar all klesvask, og passer barnet 90% av tiden, tar alt av bleiestell osv. Så jo det er kjempe wow i forhold til hva man kan forvente av en Norsk kvinne. 

Jeg spør de/dere som liker thailandske damer. Det finnes jo andre asiatiske land. Du er jo ikke blandt de skriver du. 

Skrevet
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Du mener majoriteten av norske kvinner ikke bryr seg om familien, ikke lager mat og ikke lar en mann være en mann? Ikke mitt inntrykk i hvertfall. 

Det der er noe av det styggeste og mest rasistiske oppgulpet jeg har lest på KG. For et patetisk og smålig innlegg. 

Jeg har sikkert vært kjempe uheldig! Men ingen av de norske jentene jeg har hatt et forhold til har vært noe særlig tess hjemme. Dessuten har mange av dem vært svært ustabile psykisk og emosjonelt. Og skal man tro mange av innleggene her inne er en god representasjon av Norske kvinner, så må jeg holde på den knappen gitt. 

• Liker 2
Skrevet

Her jeg bor er det flere menn som er gift med asiatiske damer. Tror alle parene har barn og samtlige ekteskap virker helt normale og på lik linje med norsk/norsk. Ikke er aldersforskjellen så enormt stor heller på dem. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Luciddreamer skrev:

Jeg har sikkert vært kjempe uheldig! Men ingen av de norske jentene jeg har hatt et forhold til har vært noe særlig tess hjemme. Dessuten har mange av dem vært svært ustabile psykisk og emosjonelt. Og skal man tro mange av innleggene her inne er en god representasjon av Norske kvinner, så må jeg holde på den knappen gitt. 

Da tror jeg vi kan konstantere at du har vært jævlig uheldig, eventuelt kan man sette spørsmålstegn ved hvilke miljøer du vanker i. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Jegerikkeminskyld skrev:

Her jeg bor er det flere menn som er gift med asiatiske damer. Tror alle parene har barn og samtlige ekteskap virker helt normale og på lik linje med norsk/norsk. Ikke er aldersforskjellen så enormt stor heller på dem. 

Ja jeg så det på TV. De pleier og samles. Så når mennene er på jobb treffes damene og sitter og ventilerer om økonomien. Og at ting ikke ble som de trodde i Norge. De har jo ganske høye forventninger virker det som. En ting jeg må si uten at jeg kan bli kalt en rasist: de drar fra ungene sine! De skal liksom hente ungene i Thailand senere, men i mange tilfeller så skjer ikke det. Men derimot så sender den norske mannen penger til hele familien hennes da. Tror ikke mye av lønna hans går til han selv da. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...