Gå til innhold

Så skjedde livet..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som barn: ingen ansvar. Gleder seg på å bli voksen for da kan man bestemme selv.

Ungdom: Voksne er dumme og utdaterte. Jeg er supermenneske og har hele livet foran meg. Alle andre gjør det så da kan jeg også.
Folk:
"Ikke driv å ha sex, ikke få slik dårlig rykte" "pass på kjønnsykdommer" "ikke drikk deg full!" "pass på drinken din" 
"Fått deg kjæreste enda da? ;) "  "ingen har drømmejobben i din alder"

Ung voksen: Jeg har mange år på meg. En gang bare skjer det. 
Folk: "kjærligheten da?" "fått deg kjæreste/har du noen i kikkerten da?" "Du har mange år på deg til å få barn" "Det er helt greit å ikke ha drømmejobben i din alder" "Du er ung og flott enda du vet du" 

Voksen 24-26 år: Har litt mer smilerynker enn før, jeg er visst som alle andre, jeg eldes jeg og! Orker ikke på fest, skjønner ikke at folk orker.
Fremdeles jomfru (JEG isåfall) og stresser ikke. Fremdeles redd for at noen jeg knuller skal se på meg som ei hore, tør altså ikke være frigjort. Stopper de 2 eneste gangene i livet jeg har en mann ved meg som vil ligge. 
Folk OG mamma: "truffet en mann enda da?" "du trenger ikke stresse enda" "Så spennende" "Faen, er han derfra?!" "Nei dette går ikke bra" "Jeg vil at du skal være trygg" "Hvordan er dette realistisk?" 

Voksen 26-28 år: Ingenting av det man ønsket skjedde, plutselig er man "gammel". Innser at lykkelig forelskelse aldri dukker opp. Innser at man plutselig blir en gammel jomfru, eller kanskje forblir det. 
Folk: "men han du har truffet er han en bra fyr da?" "Du må jo se etter faresignaler" "Du vil vel snart ha barn, vet du enda ikke hva du vil bli?" "Har du ikke truffet noen enda?" "Du kan da ikke holde på slik resten av livet? Du blir jo bestemor en gang" "Du må ta avgjørelser selv" 

Anonymkode: 7fc87...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du vokst opp? 

Skrevet

"Gammel"?!? Er du altså under tredve og tenker at du er gammel?

Og så skjønner jeg ikke problemstillingen. Vil du ha sex? Vil du ha mann? Barn? Vil du selv ha dette, eller tenker du at du må/skal/bør? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, FrodeF skrev:

Hvor har du vokst opp? 

hvorfor spør du? dette er vel ikke SÅ spesielt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, frk.Helene Hare skrev:

"Gammel"?!? Er du altså under tredve og tenker at du er gammel?

Og så skjønner jeg ikke problemstillingen. Vil du ha sex? Vil du ha mann? Barn? Vil du selv ha dette, eller tenker du at du må/skal/bør? 

jeg vil ha sex og mann, men jeg sliter med at de fleste ikke er noe for meg. 
barn orker jeg ikket tanken på . 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg vil ha sex og mann, men jeg sliter med at de fleste ikke er noe for meg. 
barn orker jeg ikket tanken på . 

Jeg tror at det finnes noen for alle. Men ikke stress. Om barn ikke er viktig for deg, så har du ingen biologisk klokke som tikker for deg. 

En god begynnelse er å treffe menn. Sex er lett å få til, men sex med noen som bryr seg om deg er best. Har du vært forelsket? Finnes det miljøer du ferdes i/kan tenke deg å tilhøre hvor kontakt med menn er mulig å få til? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, frk.Helene Hare skrev:

Jeg tror at det finnes noen for alle. Men ikke stress. Om barn ikke er viktig for deg, så har du ingen biologisk klokke som tikker for deg. 

En god begynnelse er å treffe menn. Sex er lett å få til, men sex med noen som bryr seg om deg er best. Har du vært forelsket? Finnes det miljøer du ferdes i/kan tenke deg å tilhøre hvor kontakt med menn er mulig å få til? 

Ja, men jeg mistet det. Jeg skal legges inn for behandling snart, jeg har det ikke godt med meg selv. Men jeg har så sterkt et ønske om at han skal ta kontakt igjen. Det er ikke engang i Norge. Lærer meg språket i tilfelle faktisk!!! Kanskje skjer det ikke heller. Men jeg føler livet er stengt for meg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg mistet det. Jeg skal legges inn for behandling snart, jeg har det ikke godt med meg selv. Men jeg har så sterkt et ønske om at han skal ta kontakt igjen. Det er ikke engang i Norge. Lærer meg språket i tilfelle faktisk!!! Kanskje skjer det ikke heller. Men jeg føler livet er stengt for meg

Elsk deg selv først. Det er mange ulver der ute. Om du aldri får noen mann eller barn, kan du leve godt likevel? 

Ikke la deg utnytte. Men livet er ikke stengt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Elsk deg selv først. Det er mange ulver der ute. Om du aldri får noen mann eller barn, kan du leve godt likevel? 

Ikke la deg utnytte. Men livet er ikke stengt.

Takk, men hva mener du med ikke la meg utnytte? Slik merker man jo gjerne, men det er kanskje ikke så mye å utnytte meg for. Jeg er ikke rik så penger å hente hos meg er det ikke. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, men hva mener du med ikke la meg utnytte? Slik merker man jo gjerne, men det er kanskje ikke så mye å utnytte meg for. Jeg er ikke rik så penger å hente hos meg er det ikke. 

Du nevnte noen med en utenlandsk bakgrunn. Du kan bli utnyttet bare for statsborgerskapet ditt. Eller i Norge "bare" kroppen din.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Du nevnte noen med en utenlandsk bakgrunn. Du kan bli utnyttet bare for statsborgerskapet ditt. Eller i Norge "bare" kroppen din.

Ja ja, "forhåpentligvis" forblir ikke Norge så flott så vi slipper å bekymre oss for dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...