Gå til innhold

Hadde sex med han, nå er jeg tent hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg blir gal! Jeg hadde sex med fyren jeg dater forrige uke, og det var veldig bra. Jeg får ikke møtt han igjen før på lørdag, og jeg går rundt og er så sykt kåt hele tiden!
Før forrige uke hadde jeg ikke hatt sex på 1,5 år uten problem! Men nå kan jeg nesten ikke vente helt til lørdag...
Det er slitsomt..., og er det vanlig? Jeg som egentlig ikke er så seksuell av meg...:P 

Anonymkode: 6f844...67d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde jeg de veldig lenge med min nåværende samboer! Jeg hadde en del seksuell erfaring fra før, men etter første sexen med han - fyfaen så kåt jeg var! Jeg tenkte på sex med han hele tiden, og var konstant kåt. Har aldri hatt så digg sex med noen andre! Nå, 3 år senere, er sexen fortsatt himmelsk. Og de hender enda at jeg blir kåt bare av tanken, men heldigvis klare jeg å tenke på andre ting også nå.

Anonymkode: faa55...675

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg blir gal! Jeg hadde sex med fyren jeg dater forrige uke, og det var veldig bra. Jeg får ikke møtt han igjen før på lørdag, og jeg går rundt og er så sykt kåt hele tiden!
Før forrige uke hadde jeg ikke hatt sex på 1,5 år uten problem! Men nå kan jeg nesten ikke vente helt til lørdag...
Det er slitsomt..., og er det vanlig? Jeg som egentlig ikke er så seksuell av meg...:P 

Dere er jo gift så hvorfor ikke, ikke glem ons...

Anonymkode: 7d693...8ea

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skader ikke å skrive en melding til han og spørre om han har tid til å ta seg av kåte lille deg før lørdag. Jeg som mann hadde nok som alle andre menn funnet tid i almanakken til en deilig kvinne og et saftig knull. Nå er jo spørsmålet om han likte det like godt som deg.. 

Anonymkode: 53285...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...