AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Jeg føler meg som en taper som er sykemeldt pga dette. Jeg føler meg som en blanding av utbrent og deprimert. Har vært sykemeldt 1 måned, men føler meg ikke klar for jobb enda. Hva med dere? Og kan dere beskrive hva dere slet med og hvordan dere ble bedre? Anonymkode: eb3dd...3b4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 2 år nå, fra livets høydepunkt til rett ned igjen blir såklart ikke værende her, men er redd ting ikke blir som det var...at det blir mer slik "ta til takke med" opplegg. Jeg kan ikke se på deg som en taper da jeg vet hva du gjennomgår, men jeg ser meg selv som en taper fordi jeg ikke klarer det jeg ville...så talentløst liksom. Anonymkode: 83e9f...43b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Første gang 1 1/2 mnd, men nå har jeg vært langtidssykmeldt siden slutten av okt. Sliter mest med angst, men depresjonen har vært ganske tung i perioder. Jeg skammet meg mye for det tidligere, men har akseptert at slik er situasjonen min nå. Prøver å gjøre det beste for meg og kroppen min - spise sunt, trene, sove og hvile nok. Skal du til behandling? Uansett, prøv å ikke stress deg selv. Det gjør bare vondt verre. Ta en dag om gangen, og prøv å aksepter at livet ikke er så lett akkurat nå. Det blir bedre❤️ Anonymkode: 650c1...11a
Gjest Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 1 år, som ble i AAP første gangen. 1 år andre gangen. Nå har jeg fått 3 uker helt og 3 uker 60% sykemeldt, mulig det blir forlenga.
Ariam Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 100% i ca 4 mnd. Deretter gradvis opptrapping med jobb fra å jobbe ca 20% og opp til 100% igjen ca 14 mnd etter at jeg først ble sykemeldt. Mye hard jobbing og behandling i løpet av perioden. Hadde nok være deprimert i flere år, men bare pushet på før det sa stopp. God bedring, ta tiden til hjelp det blir bedre 💙👏👍
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 Starta som depresjon men utvikla seg dessverre til å omfatte både angst og nå også anoreksi. Er sykemeldt (fra deltidsjobb) og arbeidsledig (fra hoved - yrket) på tredje året nå og føler meg helt misslykka. Har noen lunne kontroll på symptomene, får i meg noe mat, men er så fastlåst i rutiner og sliter enormt med å være sosial og er generelt nye redd og urolig. Går i behandling og d har hjulpet litt, men den siste tiden føles ert som om ting har stagnert. Anonymkode: 46acc...435
prettylittlemisfit Skrevet 6. mars 2019 #7 Skrevet 6. mars 2019 Var vel sykmeldt 1-2 år sykmelding og ett år med AAP da jeg kom meg litt på beina igjen. Husker ikke helt da hele den perioden er litt skurrette. Depresjon, angst, personlighetsforstyrrelser, spiseforstyrrelser, en del innleggelser og medisintilpasning.. har gått på samme medisin nå som har funka veldig bra i 4-5 år, sliter fortsatt, men ikke på langt nær som før. Går i samtalebehandling nå. Ikke føl deg som en taper, sett deg selv først. Vet det er lettere med en brukket fot, noe som synes. Men psykisk sykdom er også sykdom. Håper ting lysner for deg og at du får det bedre, stor klem fra meg ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #8 Skrevet 7. mars 2019 Snart et tiår med depresjon. Depresjon er kanskje den alvorligste sykdommen som ikke er direkte dødelig. Anonymkode: f54c5...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå