Gå til innhold

Hvor møblert må et hjem være for at en katt trives?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan det bli for "tomt" for den? Da snakker jeg utenom ting som er til katten, men møblene og interiøret elleres.

Anonymkode: 233f2...bad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et ark på gulvet så har katten det toppers 😂👌🏼

Anonymkode: ed075...1a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et ark på gulvet så har katten det toppers 😂👌🏼

Anonymkode: ed075...1a2

Så det skal veldig mye til før det blir for tomt og stusselig for den?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det skal veldig mye til før det blir for tomt og stusselig for den?

Ja en katt driter i møbler 😛 bare den har et sted den kan sove (håndvasken på badet er Flotters) og noe å klore på så bryr den seg ikke om møbler 

Anonymkode: 40ade...317

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja en katt driter i møbler 😛 bare den har et sted den kan sove (håndvasken på badet er Flotters) og noe å klore på så bryr den seg ikke om møbler 

Oki. :)

Men den har det vel bedre i et møblert hus enn hvis den måtte bo i et hus som var helt tomt, med unntak av en katteseng og et ark, eller? :P

Skrevet

Ja, mest antagelig ettersom møbler gir den muligheter til flere soveplasser og leking.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oki. :)

Men den har det vel bedre i et møblert hus enn hvis den måtte bo i et hus som var helt tomt, med unntak av en katteseng og et ark, eller? :P

Det eneste en katt bryr seg om er å få variere hvor den ligger og kunne komme seg litt opp, så om det er en hylle på veggen eller noe så spiller det ingen rolle i grunn. Katter ser jo ikke på et hjem på samme måte som oss, som har behov for møbler og pynt 😛 

Skrevet

Her i huset sover katta på spisebordet, på spisebenken, på begge sofaene, på begge lenestolene, på badegulvet foran dusjen og foran vasken, nede i senga i kjellerstua, på kontorstolen til mannen min og i senga vår.  Hu eier huset!   Hadde vi hatt færre møbler hadde hun hatt færre steder og ligge, men tror ikke det hadde vært noen krise for henne.  Har du lite møbler kan du vel skaffe en slik katteseng/kurv til henne?

AnonymBruker
Skrevet

Katten min er glad i å turne på stengene mellom stolbeina under bordet, løpe så tepper flyr veggimellom, og å slepe seg langsunder sofaen med klørne. Opp på bord, stol, på toppen av kjøkkenskapene, under senga, inn i dusjen. Stikke armene inn over alt hvor det er litt smalt for å kjenne litt rundt og gjemme leker. Jeg tror han har det bedre med møbler enn uten.

Anonymkode: 0f47b...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...