AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Alle rundt meg blir tunge. Hva skjedde med å være litt glad? alle blir slitne og smådeppa. Jeg går allerede til psykolog pga diagnosen min, for å få riktig hjelp..har vært hemmet i hverdagen i mange år, noe jeg bare prøvde å tabulegge til jeg gikk på veggen. Mange av de andre går ikke til psykolog, men likevel "må hjem å sove" "er så sliten" "orker ingenting". hva skjer med folk? jeg blir nesten litt skremt. Anonymkode: eb208...7be
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Har merket det samme. Noe er endret. Folk virker mer stressa, mer bekymret og er mindre sosiale enn før. Det er liksom heller ikke "lov" å snakke om det heller, da blir du sett ned på selv om det virker som ingen har tid eller ork til noe lenger... Anonymkode: 4bc6a...d26
Gjest Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Folk skal alltid være på, alltid tilgjengelig, ha barn, være aktiv, ha full jobb + litt til, og alltid være klar for å gjøre noe. I tillegg kan de aldri snakke om det hvis de har det tungt da psykisk sykdom fortsatt er alt for tabu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå