Gå til innhold

Dette med å bli stiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Penisen til daten min blir slapp under sex. Vi har hatt sex noen ganger, men ikke så alt for mange enda. Dette er sikkert noe som plager han (?) og det plager desverre meg også. Jeg føler meg ikke bra nok. Og nå "gruer" jeg meg litt til når vi skal ha sex pga dette. Jeg har også prøvd å suge han, runke han, og han har runket selv til og med, men uten å lykkes med å komme. Han kommer ikke heller. Så nå vil jeg nesten ikke suge eller runke han pga jeg vet at det ikke funker uansett. Jeg føler meg dårlig. At jeg ikke er bra nok. Hvor lang tid skal jeg gi dette? Og er det noen måte å ta det opp på? Vil ikke såre han. Har sett et annet innlegg om dette og folk skriver at man gjør det værre med å kommentere det. Men hva skal jeg gjøre da? Eller vente, ja. Men hvor lenge skal jeg vente? Hvis dette kommer av presentasjonensangst eller noe og går over etterhvert så er det jo greit. Men hvis det er et annet problem eller bare er sånn han er, så vet jeg desverre ikke om jeg kan se en fremtid med dette. Han er 31 år forresten. 

Anonymkode: 01954...825

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si at han får 15 minutter på å få den opp ellers er det på hue og ræva ut.

Noen presterer best under press.

Anonymkode: 2349f...c0e

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem med min partner. Har vært ganske høyt alkoholinntak når vi har hatt sex, kan det påvirke også? Ellers er alt helt likt som du beskriver ts! 

Anonymkode: a32b6...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Kan være fordi han røyker mye hasj.

Anonymkode: 1f740...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...